czwartek, 13 sierpnia 2015

Keep Calm and go to Krakow

Większość z Was już pewnie wróciła z wakacyjnych wojaży, 
a my je dopiero zaczynamy:-)
Tym razem ruszamy na podbój Krakowa:-)





Byłam już parę razy w tym mieście, ale tak się zdarzyło, 
że zawsze były to szkolne wycieczki więc nie mogłam zwiedzić miasta na własną rękę 
i poczuć atmosfery Krakowa.
Nie mogę się doczekać by przejść się po starym rynku w Krakowie, 
ale najbardziej cieszę się na możliwość przespacerowania się uliczkami Kaźmierza. 
Nie wiedzieć czemu nigdy wcześniej tam nie dotarłam:-(
A może Wy polecacie jakieś urokliwe, nieznane zakątki Krakowa warte odwiedzenia?

Na czas mojej nieobecności zostawiam Was z migawkami z Instagrama:-)
Nie wiem jak jest w Waszym przypadku, ale mnie Instagram bardzo wciągnął:-)
Po prostu nie mogę się od niego oderwać:-)
Jest bardziej uzależniający niż blog!

Życzę Wam miłego weekendu:-)
                                                                                                                                                                     

Most of you have probably come back from your holidays
and we are just setting off:-)
This time we are heading towards Cracow:-)
I have already been to Cracow a few times, but it was always a school trip 
so I couldn't explore the city on my own and feel its atmosphere:-(
I can't wait to walk in the Old Market Place and I'm more than happy to visit Kazimierz, 
the old Jewish district of Cracow. I don't know why, but I have never been there before.

I'm leaving you with some snapshots from Instagram:-)
I'm kind of crazy about Instagram and I can't stop using it all the time:-)
It's even more addictive than the blog!

Have a nice weekend:-)

Ostatnio budził mnie taki właśnie obrazek:-)

This is what I can see when I wake up in the morning:-)


Moja ukochana Mora:-)

I love my Mora clock:-)




























8 komentarzy:

  1. Buuu w Krakowie nigdy nie byłam dlatego wyczekuję relacji z wycieczki. Bawcie się dobrze! Fajny komiks z Borysem i kadry z domku ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko życzę Ci wspaniałego, pełnego wrażeń pobytu w Krakowie :)
    Zdjęcia jak zawsze śliczne :)
    Instagram i ja bardzo lubię, jednak , niestety, zaniedbuję go z braku czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. W Krakowie koniecznie trzeba iść na Wawel i przejść się bulwarem nad Wisłą, to moje ulubione miejsce, naładowane energią - słyszałaś o czakramie? ;-)
    Z Insta dopiero się obeznaję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię jeździć do Krakowa i polecam:) w zeszłym roku też odwiedziliśmy właśnie Kazimierz warto zobaczyć. Wawel też ale pewnie z wycieczkami już go zwiedzałaś. Udanego wyjazdu i oby pogoda troche odpuściła ten upał bo w mieście jest on bardziej odczuwalny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego pobytu w Krakowie!Oczekuję relacji z wyjazdu :-) Piękne zdjęcia, na instagramie również!Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze w takich miastach szukam małych uliczek, gdzie można fotografować piękne bramy, balkony, czy wewnętrzne ogródki. To dla mnie magia miejsca, w którym jestem.

    OdpowiedzUsuń
  7. W Krakowie byłam raz jako mała dziewczynka,ale pamiętam,że jest cudownie w tym mieście :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wrócisz zakochana :)

    Mój Argosek też tak patrzy rano.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...