niedziela, 15 lutego 2015

Duck:-)

Jestem gadżeciarą. Mogę się tego wypierać, ale to i tak nic nie zmieni.
Jak mi coś wpadnie w oko - po prostu muszę to mieć.
A ostatnio znalazłam nowe hobby.
 I nowy powód do uskuteczniania zbieractwa.
A mianowicie, oszalałam na punkcie wszelkiego rodzaju foremek do wycinania ciastek 
i innych kuchennych gadżetów do pieczenia. 
A wszystko zaczęło się od tej pięknej kaczuszki. Na Wielkanoc będzie jak znalazł!
Uwielbiam też wszelkiego rodzaju stemple do ciastek, 
choć same ciastka nie za dobrze mi wychodzą, odbity wzór po upieczeniu ciastek znika.
I do dzisiaj nie wiem co robię źle, ale będę próbować dalej, w końcu praktyka czyni mistrza.
Jak macie jakieś doświadczenia w tym temacie - będę wdzięczna za wszelkie wskazówki i rady!
Fajne metalowe foremki można wykorzystać nie tylko do pieczenia pysznych ciasteczek, 
ale również do dekoracji stołu i nie tylko.
Cieszy to, że w sklepach internetowych można znaleźć naprawdę duży wybór tych foremek.
Szczególnie spodobała mi się oferta niemieckiej firmy BIRKMANN szkoda, 
tylko, że w naszym kraju dostępna jest zaledwie cząstka ich ogromnej oferty, 
ale mam nadzieję, że to się będzie zmieniać.
Mam teraz trochę wolnego czasu więc obiecuję, że pokażę Wam moją kolekcję foremek, 
a dzisiaj tylko ta piękna kaczuszka.

Pozdrawiam i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i maile, które dostaję od Was.
Nie przypuszczałam, że tak wielki odzew będzie po sesji w Moim Mieszkaniu.
Bardzo się cieszę, że podoba Wam się mój domek.
Nie macie pojęcia jaki to zastrzyk pozytywnej energii 
i potwierdzenie tego, że to co się robi ma sens.
Dziękuję bardzo i pozdrawiam Was gorąco!
                                                                                                                                                                    

I love gadgets. No matter what, I can't change it.
If I really like something - I must have it.
Recently, I have found a new hobby. And a new reason to start a new collection.
I'm talking about cake cutters and other kitchen gadgets.
I fell in love with them and it's all because of this beautiful duck. 
It will be perfect for Easter biscuits.
I also love all kinds of cake stamps, although I'm not good at baking stamp cakes. 
I don't know why but the image always disappears when I bake them. 
But practice makes perfect so I won't give up.
If you have any experience in baking stamp cookies I will appreciate all your tips.
Nice metal cake cutters can be used not only for baking biscuits but also for decorations.
I'm glad that there is a wide range of different cake cutters in the Internet shops. 
I especially like the ones made by BIRKMANN
Unfortunately, in Poland you won't find their whole offer but I hope it will change soon.
I have winter holidays now, so I promise to show you some more of my cake cutters collection soon, 
and today just enjoy this little duck.




6 komentarzy:

  1. Hehe,mój tato ostatnio też stwierdził,że jestem gadżeciarą ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka ta kaczuszka ale mnie też spodobał się ten koszyczek. Też mam kilka różnych foremek do ciastek :) i też lubię różne gadżety ale staram się je ograniczać do minimum
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mój problem polega na tym, że nie potrafię się ograniczyć do minimum:-(
      To już chyba uzależnienie:-(
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. ja też uwielbiam wszelkiego rodzaju duperele i skorupy:P kaczka daje radę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mówię jeszcze jeden taki malutki, przecież nic się nie stanie :) Kaczuszka urocza:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...