piątek, 14 listopada 2014

Advent Tea Calendar

Adwent zbliża się wielkimi krokami,
a ponieważ bardzo lubię kalendarze adwentowe
trochę myślałam jaki kalendarz by zrobić w tym roku 
i wymyśliłam herbaciany kalendarz adwentowy.
Inny rodzaj herbaty na każdy dzień adwentu:-)
Świetny pomysł dla wszystkich lubiących herbatę.
Myślałam, że znalezienie 24 różnych rodzajów herbaty 
będzie trudne, a okazało się, że w moich domowych zapasach 
jest około 30 różnych rodzajów.
Tak to jest jeśli nie pije się kawy.
                                                                                                                                                                  

Advent is coming soon,
and since I like advent calendars very much
I was wondering what kind of calendar I should prepare this year
and I came up with the idea of the advent tea calendar.
A different kind of tea for each day:-)
A brilliant idea for all tea lovers.
I thought that it would be difficult to find 24 different flavors, 
but it turned out that there is a wide selection of tea at my kitchen.
It's beacuse I don't drink coffee at all.







Miłego weekendu:-)

Have a nice weekend:-)

5 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny pomysł-coś w sam raz dla miłośników herbaty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i oryginalny :). Te saszetki pięknie wyglądają!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Wam się pomysł podoba i mam nadzieję, że również spodoba się osobom obdarowanym bo tak mnie wciągnęło przygotowywanie kalendarzy, że wyszła mi z tego produkcja prawie masowa:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...