czwartek, 25 września 2014

Półka Ribba - moje wariacje

Półki Ribba ostatnimi czasy cieszą się dużym powodzeniem.
Postanowiłam sprawdzić dlaczego tak jest i sama uległam tej modzie.
Ale nie żałuję, ponieważ dają nieograniczone możliwości aranżacyjne.
Dwie zawisły w korytarzu i dwie w sypialni.

The Ribba shelves are in demand nowadays.
I decided to check why they are so popular and bought some for myself.
And I don't regret it because they can be arranged in unlimited ways.
Two shelves are in the hall and two in the bedroom.
                                                                                                                                                                 

Półki w korytarzu prezentują się tak:

These are the shelves in the hall:




Teraz muszę przemalować brązowy wieszak na biało, 
tylko trochę brak czasu.

Now I have to repaint the brown hanger white but I'm out of time.





Będąc w Ikea kupiłam też kilka biało-czarnych materiałów i oprawiłam je w ramki.

In Ikea I also bought some new black and white fabrics and I put them in the frames.

                                                                                                                                                                   

A tak wyglądają w sypialni,
gdy zmrok zapadnie, a lampki się zapali całość wygląda fantastycznie.
Niestety nie posiadam profesjonalnego aparatu by zrobił dobre zdjęcia o zmroku.

And here they are in the bedroom,
in the twilight, when the lamps are on, everything looks fantastic.
However, I don't have a professional camera 
so I can't take perfect pictures in the dusk.



1 komentarz:

  1. Moja ukochana też bardzo lubi ramki, dlatego w naszym mieszkaniu jest ich pełno. Musze podsunąć jej pomysł z takimi ciekawymi napisami, bo tego jeszcze nie mamy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...