wtorek, 20 maja 2014

Marzenia się spełniają

Od czasu gdy na blogu Minty House zobaczyłam piękną półkę z przegródkami, 
moim marzeniem stało się zdobycie jej. 
Jednak firma Ib Laursen już ich nie produkuje:-(, 
znalazłam podobną w firmie Jeanne d'arc Living  
 ale one niestety w Polsce były niedostępne. 
 Ponieważ w rodzinie mam stolarza tak więc zwróciłam się do niego z prośbą, 
przesłałam zdjęcie, uzbroiłam się w cierpliwość 
i proszę bardzo półka gotowa.
Muszę teraz ją tylko pomalować farbami kredowymi, 
ale nie mogłam się powstrzymać by się nią nie pochwalić.

Gdyby ktoś chciał namiary na stolarza to klik 



Półka miała zawisnąć w kuchni, 
ale do czasu remontu pomieszka w biurze.
Też świetnie tu pasuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...