wtorek, 18 lutego 2014

New Arrivals

Choć wiosna jeszcze nie przyszła, 
ja poczyniłam już kilka wiosennych zakupów.
A że mam ogromną słabość do produktów firm 
Green Gate i Ib Laursen 
więc moje zakupy to produkty właśnie tych dwóch firm.
Ib Laursen wypuścił w tym roku 
prześliczną miętową serię, 
której nie mogłam się oprzeć
 i kilka ceramicznych cudeniek sobie zakupiłam 
doprowadzając męża do nerwowego załamania:-)



Puszeczka Green Gate


Zegar Green Gate, o którym od dawna marzyłam:-), 
a który udało mi się kupić na dużej wyprzedaży:-)


Szyld KITCHEN od Ib Laursen




 Kieliszeczki do jajek od Ib Laursen,
będą idealne na Wielkanocne śniadanie.


A te puszeczki udało mi się kupić 
za naprawdę małe pieniądze 
i pomimo, że nie są sygnowane żadną znaną marką 
to naprawdę ślicznie wyglądają.
W końcu  puszek nigdy nie za wiele w kuchni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...