piątek, 13 marca 2020

Szafirowe Love:-))



Wiosnę uwielbiam za wiele rzeczy,
ale najbardziej za te cudowne cebulowe kwiatuszki.
W zasadzie lubię wszelkie cebulowe roślinki,
ale największą słabość mam właśnie do szafirków:-)))
I jak tylko pojawiają się w sklepach tak od razu znoszę je do domku
i tworzę przeróżne kompozycje.
Najbardziej lubię je w metalowych naczyniach, połączone ze sztucznym mchem 
i malutkimi przepiórczymi jajeczkami:-))
Taka prosta, a jednocześnie urocza dekoracja:-)
A jakie są Wasze ulubione kwiatki cebulowe?


I love spring for many reasons,
but I like it the best for those little blue grape hyacinths:-)
As a matter of fact, I love all bulbous plants
however these little ones are my favourites:-)
I buy them as soon as they appear in my garden centre
and I create different arrangements:-)
I love putting them into metal pots, adding artificial moss
and these beautiful quail eggs:-)
So simple and yet so charming:-)
What are your favourite bulbous plants?








Dobrego dnia Wam życzę:-)))

Have a good day:-)))

6 komentarzy:

  1. Jak te kwiaty za niedługo wystrzela do góry to będzie przepiękna szafirowa dekoracja :) ja najbardziej lubie małe żonkilki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, już wystrzeliły więc zrobiło się niebiesko:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Anitko podpisuję się pod Twoimi słowami :-)
    Szafirki to absolutny hit, jeśli chodzi o wiosenne, cebulowe kwiaty. Wystąpiły w moim ostatnim poście ozdabiając domową kompozycję w metalowym naczyniu i okryte mchem. Uwielbiam też hiacynty, ale ich intensywny zapach bywa uciążliwy dla mojej drugiej "połówki."
    Pozdrawiam ciepło i życzę Ci zdrowego i pięknego weekendu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy kolejną rzecz oprócz imienia, która nas łączy:-)))
      Ja hiacynty też lubię i znoszę je do domu i choć wiem, że niektórzy nie potrafią znieść ich zapachu. ja nie mam z tym żadnego problemu:-)))

      Usuń
  3. Piękna kompozycja w pięknym naczyniu. Kocham wszystkie cebulaczki, ale słabość mam do hiacyntów, kupuję pasjami, a jesienią wysadzam je do ogródka. Szafirki też posiadam, rosną w ogródku wzdłuż chodnika, kiedy kwitną tworzą piękny szafirowy szlaczek. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wysadzam przeschnięte cebulki do ogrodu, ale ja nigdy nie pamiętam gdzie je wsadziłam i potem wiosną mam miłą niespodziankę:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...