wtorek, 3 marca 2020

Moje podróże: Dubai Aquariums:-)



Dziś zabieram Was na wycieczkę do podwodnego świata 
czyli do Dubai Akwarium:-)
Wizytę tam można połączyć z zakupami, 
ponieważ jedno akwarium znajduje się w centrum handlowym Dubai Mall, 
ale jest też jeszcze inne akwarium, większe i chyba nieco ładniejsze,
które znajduje się w słynnym hotelu Atlantis. 
Koniecznie trzeba się tam wybrać jeśli lubicie morski świat,
a już w szczególności jeśli podróżujecie z dziećmi.
Ja nie mogłam się oderwać od szyby, mogłabym tak stać i stać 
i gapić się w nieskończoność na te wszystkie mniejsze i większe rybki:-)
Jest to bardzo relaksujące zajęcie:-)
Zdjęcia niestety nie oddają w pełni piękna morskiego świata:-(


I'm taking you today on the underwater tour of Dubai Aquarium.
In fact, there are two Aquariums. One is in a shopping center
so you can combine shopping with admiring the underwater world:-)
The other one is in a famous Atlantis Hotel and this one is breathtaking.
I couldn't stop staring at all these marine creatures,
I just stare at them and stare and I couldn't take my eyes off them:-)
It's such a relaxing activity and it's a place worth visiting
especially when you are travelling with children:-)
Unfortunately, the pictures don't show the real beauty:-(








A to już Hotel Atlantis i jego akwarium:-)


Here is the Aquarium in Atlantis Hotel.





















Dobrego dnia Wam życzę:-)))

Have a good day:-)))

6 komentarzy:

  1. Fascynujący jest podwodny świat, nawet jeśli sztucznie stworzony. Umożliwia obserwowanie z boku pięknych, ale też i groźnych przedstawicieli morskich głębin.
    Serdeczności.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Wow..., pozazdrościć wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, sama sobie zazdroszczę i nie mogę uwierzyć w to, że udało mi się te rejony odwiedzić:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Piękny podwodny świat, nie dziwię się, że ciężko Ci było oderwać się od szyby... nawet małe akwarium bywa hipnotyczne, a co dopiero taki gigant :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kiedyś jak byłam dzieckiem mój tata miał akwarium i po prostu mogłam się w nie wpatrywać godzinami:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...