niedziela, 29 marca 2020

Słodkości na weekend: serowe rollsy na drożdżach:-)



Dzisiaj do kawki serwuję pyszne serowe rollsy na drożdżach:-)
Są pyszniutkie i szybko znikają więc jak macie dużą rodzinę 
to upieczcie ich sporo:-) Skorzystałam ze starego przepisu na paluchy serowe,
który znajdziecie TUTAJ. Przepis na ser jest również ten sam, 
ale jeśli chcecie możecie jeszcze dodać np. rodzynki:-)
Jedyne co zmieniłam to sposób ich zwijania.
Zamiast paluchów zrobiłam roladę, z której wycięłam wąskie paski
i położyłam na blasze. I to wszystko:-)
Robi się je szybko i są naprawdę smaczne 
więc polecam je Wam z czystym sumieniem:-)
A co u Was jest dzisiaj do kawusi?


Today, I'm serving cheese rolls with my afternoon coffee:-)
They are delicious and they disappear really fast
so if you have a big family you have to make lots of rolls:-)
I used my old recipe for cheese fingers, which you will find HERE.
The filling is the same, but if you want you can add some raisins:-)
The only thing that I changed is the way of rolling.
Instead of fingers, I made a big roll and then I cut it into small rolls.
That's all:-) They are easy to make and yummy
so I do recommend them to you:-)
And what sweets are you serving today?






A tak wygląda produkcja rollsów:-))


And here is the rolls production:-))


Dobrej niedzieli dla Was:-))
Dziękuję za odwiedziny:-))

Have a good Sunday:-))
Thank you for stopping by:-))

8 komentarzy:

  1. Mniam mniam :) u mnie piernik w piekarniku, pachnie w całym domu :) za pół godz bedzie gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam piernik:-))) Smacznego Wam życzę:-)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie na kawkę:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  3. A u mnie pasztet z selera :) Pięknie pokazałaś ich zalety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, pasztet z selera...zaintrygowałaś mnie:-))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  4. Pysznie wyglądają.Czekam na święta żeby zjeść coś słodkiego :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. These cheese scrolls look so delicious!!
    Thank you for sharing your recipe and inspiration at Create, Bake, Grow & Gather this week. I'm delighted to be featuring your post at tomorrow's party and pinning too.
    Stay safe my friend,
    Kerryanne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...