piątek, 20 marca 2020

DIY: Wianek z bukszpanu:-))


Siedzenie w domu sprzyja robótkom ręcznym
więc by nie marnować czasu na zamartwianie się, działam.
Kilka dni temu ogołociłam mój bukszpanowy krzaczek
i przygotowałam taki oto świąteczny wieniec.
Zrobienie takiej ozdoby jest bardzo proste.

Potrzebujecie jedynie: 
podkład do wieńca, 
drucik, 
bukszpan lub inne zielone gałązki 
i nożyczki.

Aby wykonać taki wieniec należy w dłoni ułożyć małe bukieciki,
przyłożyć je do okręgu i związać drucikiem.
Prosta sprawa. Zobrazowane krok po kroku jak zrobić podobny wieniec 
z lawendy pokazywałam Wam TUTAJ.
Wieniec pięknie prezentuje się jako ozdoba stołu, okna
albo drzwi wejściowych.
Na stole możecie w jego środek postawić jakieś piękne, duże ceramiczne jajo,
albo tak jak ja to zrobiłam doniczkę z bukszpanem i dwa zające.
Można oczywiście wieniec ozdobić dodatkowo jajkami przepiórczymi,
piórkami, gniazdkami czy innymi ozdobami.
Jednak do mnie ostatnio przemawiają tylko takie naturalne wieńce 
bez zbędnych ozdób:-)
Ja nie poprzestanę na tym jednym egzemplarzu 
i zrobię ich więcej by zdobiły mój stół wielkanocny:-)

A Wy, co tam porabiacie?


Staying at home is good for all DIY projects
so instead of worrying, I'm trying to do something useful.
A few days ago, I went to my garden and brought some boxwood twigs
and I made this nice, spring wreath.
It's super easy:-)

You'll need:
wreath base,
wire,
some boxwood or other green twigs,
scissors.

To make this wreath, first you make little bunches of boxwood 
and then put it on the base and  tie it up with the wire.
It's not complicated, but if you're not sure
HERE you will find step by step course how to make a similar lavender wreath.
It is great as a table, window or front door decor.
When you put it on the table you can add some big, ceramic egg inside
or some spring plants and two bunnies.
Additionally, you can also add some decor like quail eggs, feathers, 
little nests or other decorations.
However, I prefer the plain one. It's pure beauty. 
I think I will make some more because I can't decide 
whether I should leave it on my table or on the door:-)

And what are you up to?






A tak wieniec prezentuje się na drzwiach wejściowych:-))

And here is my wreath on the front door:-))


Dobrego dnia Wam życzę i zachęcam do działania:-))

Have a good day and diy:-))

16 komentarzy:

  1. No to nieźle musiałaś ogołocić ten krzewik, bo wianek pokaźnych rozmiarów. Przepiękny jest! Ja też każdej wiosny robię bukszpanowe wianki, ale ostatnimi czasy ja więcej go obcinam, niż on przyrasta, wiec w tym roku będzie skromniej. Cudnie już u Ciebie i zielono. Ja dopiero dziś wzięłam się za domowe porządki, ale... to potrwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzaczek jest pokaźnych rozmiarów więc przeżył to strzyżenie i nic mu z urody nie ubyło:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Śliczny wieniec i piękna para króliczków. Ja niestety cztery dni biegałam po aptekach w poszukiwaniu stałych leków, bo niestety są spore braki. Jestem typową domatorką, więc pobyt w domu nie jest problemem. Na razie jednak nie czuję jeszcze atmosfery zbliżającej się Wielkanocy. Pozdrawiam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem nie biegaj tylko wejdź na stronę: ktomalek.pl i tam znajdziesz najbliższą aptekę, w której interesujący Cię lek jest dostępny!!! Polecam, nie raz już korzystałam:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Piękny jest:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek jest uroczy, a ja wczoraj przystrzygłam kilka bukszpanów. Mam podstawę wianka, może też taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz zrobić wianek:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. U nas niestety w tamtym roku padły wszystkie bukszpany. I nie będzie w tym roku na święta gałązek bukszpanowych... A wianek piękny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oops, a to pech, ale może warto by posadzić nowe? Bo jak to tak święta bez bukszpanu?
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Piękny jest, podoba mi się taki naturalny, bez dodatkowych zdobień, tym bardziej, że jest gęsty i pokaźnych rozmiarów. Zajęcza parka przecudnej urody. Święta się zbliżają, a ja w ogóle nie czuję tej przedświątecznej aury... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie czystej urody są najlepsze...ja przez to siedzenie w domu też nie czuję świąt:-(((
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  7. Właśnie na dziś mam plan stworzenia takiego wianuszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, i tak trzymać:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...