wtorek, 26 listopada 2019

Wieczorna herbatka i rogale drożdżowe:-)


Zapraszam Was wieczorową porą na pyszne drożdżowe rogaliki
z białym makiem i żurawiną i herbatkę żurawinową.
Ciasto na rogale znacie bo często robię z nich różne drożdżówki.
Przepis podawałam Wam TUTAJ.
Jeśli jeszcze z niego nic nie przygotowywałyście to koniecznie spróbujcie.
Ja zrobiłam je z białym makiem bo został mi od rogali marcińskich
ale można je też zrobić z serem, powidłami czy inną konfiturą:-)
Czujecie już powoli świąteczny klimat?
Ja tak, już niedługo na blogu pojawi się dużo świątecznych inspiracji
i tych dekoracyjnych i tych kulinarnych więc zaglądajcie:-)


I would like to invite you for delicious, homemade
rolls with white poppy seeds and cranberries.
For such a dessert cranberry tea is a must:-)
 You already know the dough I used to make them
because I share it HERE.
If you haven't tried it yet then do it now.
I made them with white poppy seeds 
but you can fill them with cheese or some jam:-)
Can you feel Christmas atmosphere?
I can and soon I will share with you my ideas for great decorations 
and recipes so stay tuned:-)




Dobrego wieczoru Wam życzę:-)))

Have a good evening:-)))

14 komentarzy:

  1. Jak klimatycznie i apetycznie u Ciebie Anitko.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszności! Akurat narzuciłam sobie szlaban na łasuchowanie :))) a tu, co blog to wyśmienitsze wypieki :D oj oj, ciężko będzie wytrwać! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby tez mam szlaban, ale można je zrobić a niech inni jedzą:-))
      Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości:-))

      Usuń
  3. It's always a delight to visit your blog. It all looks so delicious and festive. I'm anxious to see your decorations.
    Thelma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much:-)))
      I'm looking forward to decorate my house for Christmas:-))

      Usuń
  4. U Ciebie, jak zawsze pięknie i pysznie. Dawno nie piekłam drożdżowego ciasta, upiekę wkrotce z Twojego przepisu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się nie zawiedziesz bo przepis jest świetny i sprawdzony wielokrotnie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. U Ciebie jak zwykle pieknie, nastrojowo i smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nastrojowo i smacznie u Ciebie.
    :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...