czwartek, 21 listopada 2019

Botanic Poster Love:-)



Od jakiegoś czasu bardzo podobają mi się wszelkie plakaty
z motywem roślinnym. Dlatego też postanowiłam poddać małemu liftingowi
moją galeryjkę, którą stworzyłam na korytarzu.
Co zmieniłam?
Do biało czarnych plakatów dodałam trochę zieleni.
Poniższe zdjęcie po lewej przedstawia galerię przed zmianami, 
a po prawej już po zmianach.
Myślę, że rośliny mają moc nawet jeśli są tylko na plakatach.
A Wy lubicie roślinne motywy?


I've been very much into botanical posters recently.
That's why I decided to change a bit my small upstairs hall gallery.
What have I changed?
I've added some greenery to black and white posters:-)
The pictures above show the changes. 
The left one is before the changes and the right one is after the changes.
I think that plants have got a big power even if they appear only in the posters.
Do you like botanic theme?






Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

11 komentarzy:

  1. Anito lifting bardzo udany!
    Rośliny nawet na plakatach wprowadzają ciekawe ożywienie a ujęte w ramy nie zajmują, tyle miejsca, co żywe :-)))
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra zmiana... :) :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna galeria. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe plakaty, również lubię roślinki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, roślinki mają moc:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Uwielbiam botaniczne elementy we wnętrzach. Twoja zmiana galerii na plus. Zieleń zdecydowanie ją ożywiła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wcześniej było nudno.
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Bardzo fajny styl :) mam podobny w domu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...