środa, 25 września 2019

Kubeczki moja słabość:-)


Kto do mnie zagląda wie, że mam ogromną słabość do pięknej porcelany.
Po prostu nie mogę przejść obok nowego kubeczka obojętnie
jeżeli przyciągnie mój wzrok.
Wiem, powinnam już przestać bo w końcu ile tych kubków można mieć,
ale to jest silniejsze ode mnie. I tak już się bardzo powstrzymuję 
i nie kupuję dosłownie wszystkiego co mi w oko wpadnie,
ale nadal nie mogę się oprzeć nowym kolekcjom Green Gate.
A jakie Wy macie słabości? Przyznajcie się:-)))


Who visits my blog knows that I'm very much into beautiful tableware.
I just can't resist buying a new cup even tough I have plenty of them.
I know I should stop buying new stuff and be more into minimalism but I just can't.
I must admit that now I don't buy anything that I like
but new collections from Green Gate are so amazing 
that I fall for them every time they are launched.
What are your weaknesses? 








Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam dobrego dnia:-)))

Thank you for stopping by and have a good day:-)))

8 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam to samo, ale w końcu mąż zagroził, że jak kupię kolejny kubek, jakiś stary będzie musiał zrobić mu miejsce i opuścić nasz dom 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mój mąż na taki pomysł nie wpadnie, ale może w końcu trzeba by zaprzestać ten proceder:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Witaj!
    Masz rzeczywiście pokaźną kolekcję tych przepięknych kubków. Rozumiem Twoją słabość do kolejnych serii Green Gate, bo niezależnie od wzoru są wyjątkowo efektowne.
    Moja słabość to świece i lampiony. Pełno ich w każdym kątku domu...
    Przesyłam uściski. Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma:-))) W końcu życie jest zbyt krótkie by odmawiać sobie tych małych przyjemności:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Anitko, moja wielka słabość to różowo-łososiowe szkło głównie to stare, ale nie tylko, warunek taki, że ten róż jest b.jasny, delikatny, mogłabym sklep otworzyć a biorąc pod uwagę mój bardzo już zaawansowany wiek, trochę mnie ta pasja zbieractwa przeraża, ale wciąż nie potrafię się zatrzymać.
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja tak mam:-))) W sumie dlaczego miałabyś się zatrzymywać??? Trzeba mieć w życiu jakieś małe przyjemności:-))) Życzę Ci by Twoja kolekcja nadal się rozrastała:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Jaka imponująca kolekcja! Przygarnęłabym wszystkie :)Seria Green Gate to moje małe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) To jest efekt wielu lat zbierania:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...