poniedziałek, 26 listopada 2018

Pierwsze świąteczne dekoracje w naszym domku:-)


Większość z Was czeka do pierwszego lub szóstego grudnia z dekorowaniem domu,
ja należę do tych bardziej niecierpliwych i już pod koniec listopada zaczynam 
stopniowo wyciągać świąteczne dekoracje. 
Święta tak szybko mijają, że chcę się nimi nacieszyć.
Jako pierwsze wyciągam moje mailegowe skarby czyli skrzaty i zawieszki.
Ze spaceru z Boryskiem przywlokłam kilka gałązek powiesiłam na nich zawieszki,
do tego dodałam sznur delikatnych lampek 
i mam fajną, prostą dekorację:-)


Most of you wait till the beginning of December with decorating houses for Christmas
but I belong to those more impatient ones and I start my Christmas fever
at the end of November. Why? Because Christmas passes by so fast
that I just want to enjoy this holiday time a bit longer. 
I start decorating with my Maileg treasures: pixes and ornaments.
While walking with Boris I found some nice branches, I brought them home,
I hung some Christmas decors on the branches and I added some lights.
This way I made myself a great, simple decoration.


Moja ukochana Maryjka została uszkodzona w czasie włamania do domu
jakie mieliśmy we wrześniu. Ten kto śledzi mojego Instagrama wie o czym mówię. 
Udało mi się ją posklejać, jednak jeden element zaginął 
i niestety nie mogłam przywrócić jej do pełnej świetlności:-( 
Pomimo tego defektu nadal bardzo mi się podoba,
teraz jest taka jakby bardziej vintage:-)


My beloved Madonna was damaged during the burglary into our house 
that we had this September. If you follow me on Instagram then you know 
what I'm talking about. I managed to fix it, but there's one piece missing
and I can't do anything about that:-(
Despite this defect I still love it very much, 
now even more becuse it's more vintage like:-)




A to jedena z dekoracji na drzwi jaką zrobiłam w tym roku
zainspirowana twórczością Karoliny z Villa Nostalgia:-)


Here is one of the door decorations that I made this year:-)
I was inspired by Caroline from Villa Nostalgia:-)








Choć nie jestem dzieckiem to uwielbiam te kolorowe skrzaty
i nie mogę się powstrzymać by nie kupić co roku przynajmniej jednej sztuki:-)


Although I'm not a child I do love these little pixies
and I can't resist buying at least one new pixy each year:-)


Dobrego tygodnia Wam życzę:-))

Have a good week:-))

19 komentarzy:

  1. Proste gałązki są rewelacyjne.
    Super kochana.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze skrzaty.:) Oj żal Maryjki, choć nadal ma swój urok. Pozdrawiam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..ale pięknie ! :) aż mam ochotę przystroić już nasze mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dekoracje! Ładnie to połączyłaś. Z żoną kupiliśmy wczoraj trochę ozdób w Netto ale to nawet nie umywa się do tego co zrobiłaś. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne dekoracje ja ze strojeniem czekam do 6 grudnia . pierwszego tylko wyciagam kalendarz a z racji tego ze mnie nie bedzie to zrobie to dopiero 2.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne dekoracje ! Powoli już zaczyna się szał na to wszystko :) Uwielbiam przystrajać moje mieszkanie, jest to świetne zajęcie , niedługo będę musiała się wybrać na zakupy świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Twoje wnetrza :) W świątecznej odslonie prezentują się świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo❤️
      Cieszę się, że nie tylko mi się podobają nasze 4ry kąty😉
      Pozdrawiam❤️

      Usuń
  8. Bardzo lubię skromne dekoracje,Twoje są zawsze śliczne. Szkoda Maryjki i współczuję włamania do domu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje dekoracje Ci się podobają😃 trauma po włamaniu jeszcze nam nie minęła i nie wiem czy to kiedykolwiek nastąpi🙁
      Pozdrawiam serdecznie😃

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...