piątek, 2 listopada 2018

Ciacho na weekend: ciasto dyniowe:-)


Witajcie Kochani,
nareszcie mamy piątek, a jak piątek to wypadałoby coś upiec.
A że jesień w pełni więc należy korzystać w pełni z jej darów
dlatego postanowiłam upiec ciasto dyniowe.
Długo szukałam odpowiedniego przepisu, aż w końcu trafiłam na ten jedyny,
który jest prosty w wykonaniu, a ciasto smakuje wyśmienicie.
Przepis znajdziecie TUTAJ.
Lubicie ciasto dyniowe i inne dania z dyni?
Ja uwielbiam ciasta za zupami nie przepadam, ale powoli zaczynam się 
do dyni przekonywać i w tym roku zrobiłam nawet dyniowe pierogi leniwe:-)
Smacznego Wam życzę:-))


Hello My Dear Readers:-)
Finally, it's Friday and so it would be good to have some homemade cake:-)
We are enjoying beautiful autumn weather now in Poland
and that's why I decided to bake some pumpkin cake.
I've been trying different recipes until I found the perfect one for me:-)
It's HERE if you want to try it out.
Do you like pumpkin cakes or other pumpkin dishes?
I must say that I love pumpkin cake but I'm not a big fan of pumpkin soup.
However, this year I even made some pumpkin dumplings and they were delicious:-)
Enjoy your pumpkin cake:-)




























P.S.
Na amerykańskich blogach zaczynają się pojawiać świąteczne dekoracje,
mnie się wydaje, że to chyba zbyt wcześnie.
Nacieszmy się tą piękną jesienią jeszcze przez jakiś czas:-)

P.S.
On American blogs there are more and more winter and Christmas decor posts,
but I think that it's too early for that.
Let's enjoy this beautiful autumn time for some more:-)

13 komentarzy:

  1. Ten świecznik w kształcie buta jest rewelacyjny.:) Amerykanie chyba chcą nadążyć za trendami w sklepach, ale nie w moim guście jest takie przyspieszenie. Pozdrawiam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie od razu wpadł w oko😉 taki trochę zadziorny🎃
      Dla mnie też to wszystko za wcześnie rusza i ta cała komercja zabija ducha oczekiwania, ale chyba nic z tym nie da się zrobić🙁
      Pozdrawiam😃

      Usuń
  2. Pycha :)
    Pięknie wygląda i w pięknej scenerii.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful Fall images. I love this and that cake looks great too !
    Fabby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much🧡 glad you like it🧡
      Greetings😃

      Usuń
  4. Ciasto wygląda pysznie w tej dyniowej oprawie. Ja też myślę że na Boże Narodzenie jeszcze zbyt wcześnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😃 rozumiem, że sklepy muszą mieć czas by to wszystko sprzedać, ale zabija to całą radość ze świętowania🙁
      Pozdrawiam😃

      Usuń
  5. Anitko but robi całe łał ����
    Te dynie i miechunki cudnie oddają kolor i swój nastrój.
    ......uwielbiam dynie i wszystko co z nią związanie do jedzenia ;) dziś Niedziela więc na stole goszczą mufinki z dynią a jutro na kolacje mam zaplanowane Burgery z dyni i komosy ryżowej ⬇
    https://www.weganka.com/2014/03/kotlety-z-komosy-ryzowej.html?m=1

    Polecam i pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie się tak wydaje:-)))
      Dzięki za namiary na zdrowe jedzenie, coraz bardziej staram się podążać w tym kierunku, ale różnie to bywa:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Forma doskonała. Ciasto kusi swoim wyglądem.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...