piątek, 16 listopada 2018

Jesienne smaki: zupa dyniowa serwowana na dwa sposoby:-)


Lubicie zupę dyniową?
Ja muszę powiedzieć, że nie jestem jej wielką fanką,
ale tak mi się podoba jej kolor, że postanowiłam się do niej przekonać.
Ma też inne zalety bo szybko się ją przygotowuje
i cudownie rozgrzewa w te zimne listopadowe dni.
Przepisów na zupę dyniową jest wiele w Internecie i zapewne każdy jest dobry,
ja skorzystałam tym razem z TEGO PRZEPISU i się nie zawiodłam.
Zupka jest pyszna więc polecam Wam. Sama robiłam ją już kilka razy:-)
A Wy jakie zupy serwujecie jesienią?


Do you like pumpkin soup?
I must admit that I'm not a big fan of this soup
but I like the colour of this soup so much that I decided to give it a chance.
It's fast to prepare and it warms you up perfectly in these cold days.
There are plenty of recipes on the Internet and each is equally good
so this time I went for THIS RECIPE and I must say that the soup is really delicious.
I do recommend it to you:-)
And what about you? What soups do you serve in autumn time?




































Smacznego:-))

Enjoy:-))

6 komentarzy:

  1. Dyniową rzecz jasna :):):) Ale też naszym podniebieniom dogadzam gęstą zupą kokosową od Vegan Nerd, polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, zupa kokosowa? Nigdy o takiej nie słyszałam, muszę koniecznie wypróbować. Dziękuję za pomysł😃
      Pozdrawiam🤗

      Usuń
  2. Zupka zupką, ale sposób jej podania i cała aranżacja to mistrzostwo świata:-) Cudnie u Ciebie!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kasiu😃
      Pozdrawiam serdecznie🤗

      Usuń
  3. Też lubię dyniową na jesień . Taka na mleku i z zacierkami mniam :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę smacznego i pozdrawiam🤗😃🤗

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...