poniedziałek, 19 listopada 2018

Dekoracja stołu z jelonkami:-)


Chciałam się dzisiaj z Wami podzielić kolejną dekoracją stołu jaką przygotowałam.
Wyszła mi niby taka jeszcze jesienna, ale z delikatnym elementem świątecznym.
Z jesieni zaczerpnęłam dynie i pigwy, a z zimą kojarzą się piękne jelonki i ognik.
Wiem, powinnam już bardziej skupić się na zimowych dekoracjach, 
ale jeszcze chcę się nacieszyć darami jesieni.


I wanted to share with you my new table arrangement:-)
It's a mixture of autumn/winter decor.
Pumpkins and quinces are associated with autumn but deer and Pyracantha
bring winter atmosphere to my mind:-)
I know I should start preparing Christmas decorations soon
but I still want to enjoy autumn decor at home:-)


























Dobrego tygodnia Wam życzę:-))

Have a good week:-))

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe jelonki, bardzo ładna dekoracja.:) Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jelonka takiego mam ale zawita u mnie w dekoracjach bliżej świąt. Doniczki bardzo fajne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kompozycja...Śliczne donice:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie skomponowane kolory - ta czerwień nadaje całości charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo to wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie skomponowane kolory, śliczne donice....zawitają u mnie w dekoracjach bliżej świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo fajna dekoracja stołu trochę jesienna taka idealnie będzie pasowała do mojej nowej kuchni, trzeba sobie coś takiego zrobić. Super inspiracja, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe cudo, które z pewnością cieszy wzrok nie tylko przy posiłkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...