niedziela, 4 listopada 2018

Jesienna herbatka w ogrodzie:-)


Na dworze coraz zimniej,
ale i tak miło jest opatulić się w koce i usiąść na tarasie z kubkiem gorącej herbatki.
A jeśli się przed tem zagrabiło liście z całego ogrodu to przyjemność jest jeszcze większa:-)
Nie wiem jak Wy, ale ja lubię grabić liście, jest to bardzo relaksujące dla mnie zajęcie.
Można sobie przy tym wiele spraw przemyśleć:-) To takie moje jesienne hygge:-)
Teraz czas na herbatkę, to kto się do mnie przyłączy?


It's getting colder and colder outside,
but it's still nice to sit under a blanket on the back porch
with a cup of hot tea especially after raking leaves:-)
I love raking leaves, it's very relaxing task for me
and you can think over many things while working in the garden.
It's my kind of autumn hygge:-)
Now it's teatime so who's going to join me?






Dobrej niedzieli Wam życzę:-))

Have a good Sunday:-))

13 komentarzy:

  1. Chętnie się przyłączę, a do herbatki dodam ciasto z jabłkami i cynamonem. Właśnie wyjęłam gorące z piekarnika. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, poproszę😋😋 nie ma jak domowe ciacho do herbatki🥧
      Pozdrawiam😃

      Usuń
    2. Jestem tego samego zdania. :) I choć piec umiem tylko trzy rodzaje ciast, to wolę je od wypieków dostępnych w sklepach. Kiedyś kupowałam ciasta u sąsiada-cukiernika, ale odkąd przeszedł na emeryturę, sama musiałam nauczyć się piec. :) I chyba tak tragicznie nie jest, bo Psiółki zjadają je do ostatniego okruszka przy babskich kawkach. ;)

      Usuń
  2. Chętnie i ja się przysiądę. Cudny jeleń, nie mogę się napatrzeć na pierwsze zdjęcie. Serdeczności Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, miejsca jest dość😉
      Dobrej niedzieli🍂🍁🍃🍁🍂

      Usuń
  3. Twoja herbatka ma ciekawy kolor. Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupiła pani taką przecudowną figurkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W centrum ogrodniczym Jucca: https://sklep.jucca.pl, ale nie wiem czy będą jeszcze dostępne ponieważ kupiłam ją w zeszłym roku.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Anitko, z ogromną przyjemnością napiłabym się z Tobą herbatki w jesiennym ogrodzie <3
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Grabić lisci nie lubię ale herbatka zawsze mi smakuje. Ostatnio i kawka.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to wpadaj na kawkę czy herbatkę😃🤗 cokolwiek chcesz🤗
      Pozdrawiam🤗

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...