piątek, 21 lipca 2017

Summer Blog Party 2017:-)



To już jutro będzie ten dzień:-)))
Mój dom ożyje za sprawą blogerek i instagramowiczek, które mnie odwiedzą:-)
Przyjedzie kilka dobrych, starych znajomych oraz kilka jeszcze bliżej mi nie znanych dziewczyn.
Cieszę się bardzo, że będę mogła poznać w realu dziewczyny, które znam ze świata wirtualnego.
Uwielbiam te nasze spotkania i choć przygotowanie takiego spotkania to bardzo dużo pracy
to warto podjąć ten trud by móc się nawzajem poznać.
Żałuję tylko, że mój dom jest zbyt mały i nie mogę zaprosić wszystkich dziewczyn, 
które chciałabym poznać.
Ja tu gadu, gadu a przecież dom się sam nie posprząta,
a potrawy same nie przygotują więc wracam do pracy:-((

Miłego weekendu Wam życzę:-)))


It's tomorrow - our big day:-)
My house will be alive because of some bloggers who are coming to our Summer Blog Party:-)
There will be some of my old blog friends and some quite new ones 
and I'm more than happy to have the chance to meet them in real life:-)
I love our summer meetings although preparing such a party takes really a lot of time 
and it's hard job, however, the advantages are even greater:-)
I only wish my house was bigger so I could invite all the girls I would like to meet.
I'm talking to you, but I should rather start cleaning my house and preparing food:-)
So let's get to work:-)

Have a great weekend:-)
















Dziękuję za odwiedziny:-)

Thank you for visiting my blog:-)

8 komentarzy:

  1. Życzę cudownego spotkania, na pewno będzie inspirująco :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Wam dziewczyny. Już czuję jak fajnie i pięknie przygotujesz wszystko. No i co najważniejsze to spotkanie, tyle blogerek, ten klimat.. Miłych przygotowań, i udanego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownych chwil Wam życzę. Myślami będę z Wami. Mam nadzieję, że się nie gniewasz, że nie dałam rady :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bawcie się dobrze i oby pogoda sprzyjała :) :*₩

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko ja zaraz ruszam w drogę. Dziękuję Ci bardzo za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawcie się dziewczyny, czekamy potem na posty ze spotkania. Buziaki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na relację ze spotkania, pewnie nie mogłyście się nagadać co? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Anitko fajnie, że się znów widzicie u Ciebie. Szkoda że nie mogę być z Wami i tym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...