niedziela, 20 marca 2016

Jak przystroiłam dom na święta?

Święta zbliżają się dużymi krokami
więc i ja powoli odświętnie przyodziewam mój domek:-)



Dzisiaj będzie mały misz masz z różnych zakamarków moich czterech kątów 
w świątecznej odsłonie:-)
Powyciągałam z kartonów wszelkie kury, kurki, zające i zajączki 
i poupychałam je gdzie się dało:-)
Miłego oglądania:-)


Easter is coming
so I'm starting to prepare my house for this special time:-)
Today, I will show you a little bit of different parts of my house
with a touch of Easter decor:-)
I took out all my hens and bunnies from the boxes
and I put them all over the house:-)
Enjoy:-)























Uwielbiam Happy Mugs i nie mogę się im oprzeć:-)

I love Happy Mugs and I can't stop buying them:-)


26 komentarzy:

  1. Jestem oczarowana Twoją pomysłowością, dekoracjami i dodatkami:) Pięknie!!!
    ściskam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalko i mogę powiedzieć vice versa:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. I jak tu nie mieć kompleksów? Tyyyle tego... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to chyba przejaw jakiejś choroby:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Anitko, masz nieprawdopodobną wprost ilość przepięknych przedmiotów :) Oglądam zdjęcia, oglądam i podziwiam każdą rzecz na nich widoczną :)
    Buziaki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią...lata zbieractwa, a że mały chomik ze mnie to się tego troszkę nazbierało:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Pięknie i jeśli pozwolisz ściągnę pomysł na ten koszyk z jajkami koło kominka:) ja dziś skończyłam siać rzeżuchę oby wyrosła do przyszłego tygodnia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągaj jakie tylko chcesz pomysły:-) Po to tutaj je prezentuję:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Mój dobytek marny, zazdroszczę tych wszystkich perełek... prezentują się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż można powiedzieć. Jak zwykle perfekcyjnie i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Macie piękne przedmioty i meble, ale jak dla mnie za dużo tego, wolę bardziej minimalistyczny wystrój. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego mamy do wyboru wiele stylów. Każdy lubi coś innego. Ja dzisiaj nie mogłabym mieszkać w laboratoryjnym, minimalistycznym domu...ale gusta się zmieniają...więc może kiedyś i do minimalizmu się przekonam. Kto wie:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. No kochana! U Ciebie nie ma wątpliwości, że święta tuż tuż! Dużo cudnych rzeczy widzę, królik -kurier na rowerze dostarczający jajka, bomba jak dla mnie! :)pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurier jeszcze się na blogu pojawi w osobnym poście:-) Udało mi się go w zeszłym roku złapać na przecenie w Home&You:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Dużo inspiracji można u Ciebie znaleźć :)
    ale kurka na jajka rewelacyjna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że znajdujesz na moim blogu inspiracje:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  10. Noo, na bogato u Was! Aż nie wiadomo, na czym oko zawiesić, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anitko ja podobnie jak Ty uwielbiam dekorować chałupkę :))) u mnie w tym roku święta na pastelowo ,a zawsze było tak delikatnie biel ,beżowy ,ecru :))) ale jakoś spragniona jestem koloru :))) Oj wyniosłabym od Ciebie parę rzeczy hi hi hi ...może dobrze ,że mieszkam daleko od Poznania ( jestem z centralnej ) przecudny jest ten zając na rowerku (chyba h&y) ,dama koło piecyka i ten zegar...marzę o takim :))) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubki są mega piękne i faktycznie tyle u Ciebie cudnych rzeczy i dekoracji, że powzdycham sobie przez chwilkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu jak z bajki...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądam i oglądam i napatrzeć się nie mogę, tyle tego i wszystko piękne, z takiego domku ciężko wyjść, jest tak cudnie, kolorowo, wiosennie.Już się nie mogę doczekać swojego mieszkanka i dekorowania go, bo to najbardziej lubię robić.Wracam jeszcze pooglądać ;-) Ściskam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwie wiosenno świąteczny klimat :)
    Masz imponującą kolekcję kubeczków Krasilnikoff! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ super kogut z cukieraskami! I kura z jajkami :)
    Tyle cudowności u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...