poniedziałek, 2 lutego 2015

Lampion Cathedral

Ten piękny świecznik to dzieło dobrze Wam zapewne znanej Agnieszki z AgnethaHome.
Jest cudny. Podziwiam i nie mogę się nadziwić, że to ręczna robota. 
Dziewczyna jest naprawdę utalentowana.
Na razie stanął na parapecie w salonie, ale swego docelowego miejsca jeszcze nie znalazł.
Świecznik tworzy niesamowity nastrój, szczególnie wieczorem.
Jest to jeden z moich gwiazdkowych prezentów jednak długo na niego czekałam.
Zamówiony został 8 grudnia a dotarł do mnie dopiero 14 stycznia, czyli ponad miesiąc czekania!
Rozumiem, że były święta, że długa przerwa, 
ale niestety moja cierpliwość została wystawiona na bardzo dużą próbę, 
a że z natury jestem niecierpliwa więc nie wiem czy jeszcze coś zakupię w AgnethaHome
pomimo, że wszystkie jej szkiełka są cudne i marzy mi się jeszcze kilka.
Czas oczekiwania jest nie na moją cierpliwość:-(
                                                                                                                                                                       

This beautiful glass candle holder comes from AgnethaHome.
It's marvellous. I can't stop staring at it, and I can't believe that it was handmade.
The girl is really talented.
For now, I put it on the windowsill in the living room but I still thinking where it will look the best.
It creates awesome atmosphere, especially in the evening.
It is one of my Christmas present but I had to wait for a long time before I got it.
It was ordered on the 8th of December but I got it on the 14th of January, so over a month of waiting!
And that's too long for me even if there was a long Christmas break.
I'm rather a very impatient person so it was extremely tough to wait for so long.
Although I do love all the things Agnieszka creates,
and I wish I had some more of her glass boxes
but I don't think I will buy anything else because I can't wait that long! 







Nawet nie wiem jak to się stało, że mamy już luty!
Nie obejrzymy się a będzie Wielkanoc, zresztą już w kilku sklepach widziałam zające i barany!
Jak dla mnie troszkę za wcześnie!
                                                                                                                                                                     

Time is passing by so fast, it's February!
Soon there will be Easter, I've already seen some Ester bunnies in the shops!
It's far too early for me!

6 komentarzy:

  1. Zające i barany już w sklepach, to faktycznie trochę za szybko;) Ledwie po jednych świętach zdążyło się posprzątać. Świecznik ciekawy, ładnie się prezentuje. Ładny masz widok zza okna, latem musi być bajeczny!
    Pozdrawiam:)
    PS. miana szablonu na plus, teraz jest lekko i przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widok jest rzeczywiście ładny i sprawia, że jak już zjadę do domku po pracy to za żadne skarby nie chcę ruszyć się z miejsca by na przykład wybrać się do kina czy do jakiejś knajpy.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. kubek z gorącą herbatą wystarczy:) przy takich widokach! :)

      Usuń
  2. Oj to jak dla mnie też zbyt długi czas oczekiwania, ale lamipon bardzo ładny:) Było warto czekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cierpliwość nie jest moją mocną stroną:-( Ale fakt, że szkiełka cudne!

      Usuń
  3. Też lubię jej szkiełka i jej blog. Zastanawiałam się naz zamówieniem czegoś, ale ten termin, to też nie dla mnie. Poza tym sporo podobnych rzeczy już można kupić gotowych, choćby w TKMax.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...