czwartek, 26 lutego 2015

Drzewko oliwne

Od dawna marzyło mi się posiadanie drzewka oliwnego.
Niestety nie jestem zbyt dobrym ogrodnikiem, a ponieważ cena takiego drzewka 
do niskich nie należy więc jego zakup odkładałam. 
Jednak podczas mojej ostatniej wizyty w centrum ogrodniczym znalazłam 
małe drzewko oliwne za dość rozsądną cenę więc postanowiłam go kupić 
i sprawdzić swoje umiejętności pielęgnacyjne. 
Jeśli padnie (choć mam nadzieję, że nie) nie będzie mi szkoda pieniędzy, 
a jeśli przeżyje przynajmniej pół roku kupię to duże wymarzone drzewko.
Martwi mnie fakt iż drzewko to powinno mieć dużo słońca, a nasz układ domu jest taki, 
że nie mamy żadnego okna od strony południowej więc może mu być troszkę ciemno.
Trzymajcie kciuki by przeżyło:-)
                                                                                                                                                                   

I have always dreamt about an olive tree. Unfortunatelly, I'm not good at gardening 
and the prices of olive trees are rather high so I found it discouraging. 
However, when I visited the gardening centre last time I saw this beautiful, 
small olive tree, which was in a quite reasonable price, 
so I decided to take a risk and buy it. 
If it dies (although I do hope it won't) I won't regret spending a lot of money, 
and if it survives then I will buy a bigger one.
 The only thing that bothers me is the lack of sun in our house. 
We don't have any southern windows and I'm afraid that it will be too dark 
for an olive tree to survive. 
So keep your fingers crossed, let's hope it will survive:-)







8 komentarzy:

  1. Trzymamy, trzymamy i nie chwalimy żeby dobrze ci rosło :) Ściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda to drzewko.oby rosło i oko cieszyło. Jak zwykle pełne zdjęcia, piękny dom... Ech. Co tu dużo mówić. Bajka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda to drzewko.oby rosło i oko cieszyło. Jak zwykle pełne zdjęcia, piękny dom... Ech. Co tu dużo mówić. Bajka

    OdpowiedzUsuń
  4. drzewko super, ale ta prowansalska donica i kredens... cudo...!

    OdpowiedzUsuń
  5. ... też mi się takie drzewko marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie ,że trzymam kciuki !
    Pięknie się wpasowało w Twoim klimatycznym domku, więc musi żyć :)

    Pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
  7. Da radę tylko mo do niego podobno tak trzeba hihih :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...