czwartek, 6 sierpnia 2020

Aranżacja stołu: Sielskie życie:-)


Dawno nie było tutaj żadnego posta dotyczącego aranżacji stołu.
Powód jest oczywisty, korona wirus zastopował wszelkie 
towarzyskie spotkania więc nic specjalnie nie przygotowywałam,
ale ostatnio postanowiłam zrobić dekorację stołu taką bez specjalnej okazji.
A ponieważ wiejskie lato ma swoje uroki więc poszłam w temat country
i na moim stole królują kolory i motywy wiejskie.
Są tutaj podkładki z motywem kurek, a jak są kurki to i muszą być jajka:-)
Porcelana jest stonowana w kolorach ziemi, 
a do tego na stole pojawiły się świnki,  krówki i kogut
oraz sezonowe owoce czyli sielsko i wiejsko:-)
Mnie ta aranżacja kojarzy się z latem spędzonym u babci na wsi.
A Wy jakie macie skojarzenia?


It's been long time since I last made a table arrangement.
It's because of corona virus restrictions.
We couldn't gather so I had no occasions to prepare a special table decor.
However, I really wanted to change some decorations at home
so I made this table setting without any special occasion.
Since it's summer I went for country farmhouse style.
I used table mats with hens,
and since there are hens so there must be some eggs.
Tableware is neutral in earthy colours.
What's more, there are some farm animals on my table:
a pig, a cow, and a rooster:-)
There are also some seasonal fruit and that's it, an idyll style.
This arrangement brings to my mind summer holidays
spent at my grandma's in the countryside:-)
What about you?
What comes to your mind when you see this decor?


















Dobrego dnia:-))

Have a great day:-))

8 komentarzy:

  1. Świetna aranżacja, wszystko pięknie do siebie pasuje i tworzy sielski klimat. Oczywiście, kojarzy się z latem spędzonym u babci na wsi... należy tylko dodać, że u bardzo gustownej i znającej najnowsze trendy babci :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za przemiłe słowa:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje aranżacje i porcelanowe skarby, trochę Ci ich zazdroszczę. Są piękne.😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Mam niestety tę słabość do porcelany. Buty, ciuchy itp mnie nie ruszają, ale obok pięknej porcelany nie przejdę obojętnie:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Uwielbiam pięknie udekorowany stół.Rzeczywiście wirus zatrzymał wszystkie spotkania,ale ja nawet do śniadania z moim M pięknie dekoruję stół bo po prostu tego potrzebuję:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również do śniadania staram się pięknie nakryć, ale aranżacje na 100% to robię jak ktoś mnie odwiedza:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Śliczna dekoracja stołu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) Cieszę się, że się podoba:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...