środa, 30 października 2019

My pink Halloween party:-)


Dziś mamy Halloween i choć wielu z Was za tym świętem nie przepada
mnie osobiście ono nie przeszkadza.
Wręcz przeciwnie jest to kolejny powód by przygotować nową aranżację stołu,
a to jest to co lubię najbardziej:-)
Tym razem po raz pierwszy w mojej aranżacji użyłam papierowych talerzy i kubków.
Stanowczo wolę te ceramiczne, ale jak zobaczyłam te piękne różowe buźki
to po prostu nie mogłam się powstrzymać.
One zainspirowały mnie do tego by ta dekoracja była w odcieniach różu i czerni.
Jak przyjrzycie się różnorodnym naczyniom jakie użyłam do tej aranżacji 
to zgodzicie się ze mną, że nie trzeba mieć całego zestawu jednolitych naczyń
by stworzyć piękną dekorację.
Wystarczy połączyć różne bajki w jedno i efekt końcowy jest ciekawy
(oczywiście musi je coś łączyć jak np. kolor lub wzór:-)
Zupełnie jak w serialu Netflixa "Dawno, dawno temu" 
gdzie połączono postaci z różnych bajek i wszystko pięknie się zgrało. 
Lubicie ten serial? Ja uwielbiam i nie mogę się 
od niego oderwać i dlatego mam problemy z regularnym blogowaniem:-)
To jak, podoba Wam się moja nowa aranżacja? Dajcie znać:-)


It's Halloween:-)) So there's a new Halloween tablescape:-)
I love creating new tabledecors but this is the first time
when I used paper plates and mugs.
I definitely prefer ceramic tableware
but when I saw those happy pumpkin faces I just couldn't resist.
They were an instant inspiration for me.
Black and pink are not typical Halloween colours but I thought why not?
You will also notice that I used different tableware to create this styling
and I must tell you that you don't need a full set of tableware to have a great table decor.
What you have to do is mix whatever you have, but stick to one colour or motive
and a great tablescape is ready.
It's exactly what they did in Netflix series "Once Upon a Time"
where characters from different fairy tales are mixed together and it all works pretty well.
Do you like this series? I love it and I can't stop watching it.
And that's why I have problems with regular blogging:-)
So how do you like my Halloween pink party?




















"Strasznego" dnia i nocy Wam życzę:-))

Have a scary Halloween night:-))

8 komentarzy:

  1. Moje kolorki, cudowna dekoracja , zdolna z Ciebie kobieta :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna aranżacja! Jak każda w Twoim wykonaniu! Uwielbiam je oglądać po wielokroć :) Pozdrowienia zostawiam, Pola :) P.S. Mój właściwy blog to www.wokolciebie.blogspot.com Zapraszam :) ten, do którego trafiłaś to roboczy, dotyczący mojej działalności społecznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , cieszę się, że Ci się spodobała ta aranżacja:-)
      Dziękuję za nakierowanie na właściwe tory:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. I love the pink plates. A nice table setting. Happy Halloween.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot:-))) I wish I could spend Halloween in the USA at least once. I never had this chance.
      Greetings:-)

      Usuń
  4. Aranżacja świetna, a talerzyki - buźki rewelacyjne, nie dziwię się, że się nimi zainspirowałaś, są słodkie. Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-))) Cieszę się, że i Tobie buźki się spodobały:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...