niedziela, 27 października 2019

Dziś są moje urodziny:-))


Choć nie wiem czy jest się czym chwalić,
bo to jakby nie było znowu jestem o rok starsza.
Okazja była więc zrobiłam sobie torcik.
Przepis na tort podawałam Wam TUTAJ. Nie wyszedł tak jak chciałam,
ale z każdym kolejnym tortem robię kilka kilka kroków do przodu
więc może jak dożyję do setki to i tort będzie perfekcyjny:-)
Urodzinki to też okazja do spotkania z rodzinką i znajomymi 
więc można fajnie udekorować stół. A to tygryski lubią najbardziej:-)
Dzisiaj znowu postawiłam na niebieskości i granaty.
To są jednak moje ulubione kolorki.
Ciekawa jestem czy Wam też te kolorki przypadną do gustu:-)
A jeśli odwiedzają mnie październikowi solenizanci
to życzę Wam wszystkiego najlepszego:-)


It's my birthday today and again I'm one year older:-)
Anyway, it was a great opportunity to bake myself a birthday cake.
The recipe is HERE if you are interested. 
I know, it's not perfect but I did some improvement and maybe if I'm lucky 
and if I live up to be 100 I will be able to make an ideal birthday cake:-)
Birthday is also an opportunity to meet your family and friends
and that's why I prepared this table decor today.
Again I went for blue and navy blue:-)
These are my favourite colours. I wonder if you like this table top:-)
If there are any people who were born in October I wish you all the best:-)


























Dobrego startu w nowym tygodniu Wam życzę:-))

Have a good start in a new week:-))

26 komentarzy:

  1. Anitko, spełnienia marzeń kochana <3 Dużo szczęścia <3
    Torcik prześliczny i cała aranżacja super, jak zawsze :)
    Ściskam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co Najlepsze!!
    Stół przepiękny:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Anito nieważne, które to już urodziny, bo lat tu przecież nie liczymy. Przyjmij więc ode mnie życzenia i spełniaj swoje marzenia. Życzę Ci poznania wielu nowych miejsc i wspaniałych wrażeń, serdecznych ludzi i przyjaciół także. Realizuj swoje pasje i bądź szczęśliwa.
    Z całego serca życzy Ci - Twoja imienniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Jest tyle miejsc, które chciałabym zobaczyć, ze czasami się obawiam iż nie starczy mi na to czasu, ale co już widziałam to moje:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Wszystkiego najpiękniejszego życzę, aby Twoje aranżacje zawsze były inspiracją dla innych i dzięki Tobie świat był radośniejszy i bardziej kolorowy :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Mam nadzieję, że moje aranżacje Wam się podobają i jeśli choć jedna osoba się zainspiruje to dla mnie duży sukces:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Torcik prima sort! I cała dekoracja przepiękna!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Nitko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze Kochana! Ależ klimat wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie , wszystkiego najcudowniejszego Anitko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Ci życzę, dużo zdrowia, no i żeby ten tort udał Ci się dużo wcześniej, niż przy setce.:))
    Stół super, świetnie wyglądają przewrócone filiżanki.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Jak poćwiczę to jest na to szansa:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Jak pięknie..., rozpływam się z zachwytu. Wszystkiego dobrego Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj, naj, naj... zdrowia, szczęścia i spełnienia!
    Tort piękny, aranżacja stołu bardzo w moim guście, uwielbiam takie kolorki.
    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Cieszę się bardzo, że Ci się podoba:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego:)))
    Które by to nie były jest sukces:)))
    Ja świętuję każde,bo nie każdemu udało się dojść do mojego wieku i jest co świętować:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Każde urodziny to powód do świętowania:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  12. Dziękuję bardzo:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego! BTW świetny blog!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...