czwartek, 10 października 2019

Moja pomarańczowa jesień:-))



Kto do mnie zagląda wie, że za pomarańczowym kolorem nie przepadam,
ale na jesień robię mały wyjątek 
i przygotowuję przynajmniej jedną dekorację w odcieniach pomarańczy. 
Wtedy jak najbardziej pomarańczowy do mnie przemawia:-)
Oczywiście nie może być za dużo oranżu 
ale odrobina tu i tam daje naprawdę dobre rezultaty.
A Wy lubicie pomarańczowy kolor w dekoracjach i we wnętrzach?


Those who visit my blog know that I'm not in favour of orange colour,
but during autumn time I change my mind
and I often use this colour in my decorations.
Every year I try to prepare at least one orange decoration.
And I really don't mind it then.
Of course I'm adding just a little touch of orange in order not to overuse it.
What about you? Do you like orange in your homes?














Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))

5 komentarzy:

  1. To tak jak ja. Też żółty i pomarańcz nie jest moim kolorem, ale jesieniom odrobinę pozwalam na to, choć wolę białe dynie - hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też preferuję białe dynie, ale raz w roku mogę zrobić mały wyjątek bo jesiennym czasem oranż nabiera pewnego uroku, któremu nie potrafię się oprzeć:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Piękne kadry! Idealnie wpasowują się do tej cudownej jesiennej aury, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...