sobota, 25 listopada 2017

Mój blog ma 4 latka! Happy Birthday:-)


Nie wiem jak to zrobiłam, ale przegapiłam 4-te urodziny mojego bloga!
Dokładnie w zeszłą środę minęły 4 latka od momentu
gdy się przemogłam i zaczęłam dzielić się z Wami swoją codziennością.
Wiele się od tego czasu zmieniło:-)
Przede wszystkim poznałam wiele wspaniałych osób, które mają podobne pasje
i które wspierają mnie na codzień.
Oczywiście miewałam chwile zwątpienia, ale nie poddaję się
walczę nadal i mam nadzieję na kolejne lata spędzone razem z Wami.

Jak urodziny to powinny pojawić się statystyki:
Liczba opublikowanych postów: 830
Spotkania blogowe: 4
Liczba obserwatorów: 163
Najpopularniejszy post: Tarteletka z owocami sezonowymi
Liczba wyświetleń: 715 tys.

Dziękuję Wam za te wspólnie spędzone 4 lata:-)
Za to, że jesteście, że zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarzy
i że motywujecie do dalszego działania:-))
Specjalnie dla Was przygotowałam urodzinową kawę i ciacho:-)
Kto się ze mną napije?


I don't know how it happened, but I forgot about 4th birthday of my blog!
Last Wednesday my blog was 4 years old!
Four years ago I started sharing my everyday life with you.
I had my ups and downs, but in general I must say that keeping a blog 
was one of the best decisions I've ever made.  
A lot of things changed during those four years.
First of all, I met a lot of great girls who share the same passions 
and who support me every single day. 
I hope I won't give up and I will keep this blog alive for the next years to come.

Since it's birthday so here are some statistics: 
Published posts: 830
Bloggers' meetings: 4
Number of followers: 163
The most popular post: Tarteletka z owocami sezonowymi
Number of visits: 715 K

Thank you so much for those four years:-)
If it weren't for you my blog would be dead. 
Thank you for visiting me, for leaving your comments and for giving me motivation 
to publish next posts:-)
I have prepared birthday cake and coffee especially for you:-)
Who will join me?








Miłego wieczoru:-))

Have a great evening:-))




18 komentarzy:

  1. Kolejnych cudownych lat blogowania! Trafiłam do Ciebie jakiś czas temu i od tamtej pory zaglądam regularnie.

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że do mnie zaglądasz:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Piękne urodziny. Oby tak dalej :-). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Tobą zawsze :-) Cieszę się, że mogłam Cię poznać Anitko. Pamiętam jeszcze, jak pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i nie mogłam się oderwać, w jeden dzień przejrzałam całego :-) Bądź, nie zmieniaj się, fajnie że jesteś. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo się cieszę, ze udało nam się spotkać w świecie realnym, nie tylko wirtualnym.
      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. gratulacje:)dalszych owocnych lat blogowania życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wiek. Niech Ci się to nie znudzi i pomysłów przybywa. Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Miewam czasami wzloty i upadki, ale mam nadzieję, że nie znudzi mi się blogowanie, przynajmniej nie w najbliższym czasie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Piękna rocznica, życzę kolejnych, długich lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zatem cudowności na kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę,aby Twój blog pięknie się rozwijał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. Nadal upiększaj blogowy świat swoimi postami : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Postaram się dołożyć w tym temacie swoje pięć groszy:-))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...