niedziela, 15 października 2017

Niedzielne śniadanko w ogrodzie:-)


W październiku taki słoneczny dzień?
Tak, dzisiaj udało mi się uchwycić kilka promieni słońca.
Postanowiłam więc skorzystać z pięknej pogody i śniadanko zjeść w ogrodzie.
Uwielbiam świeże bułeczki z masełkiem,
a jedzone na dworze przy tak pięknej pogodzie smakują o wiele lepiej.
Róże włożone do białej dyni to świetna jesienna dekoracja,
która jest bardzo prosta do wykonania, a wykorzystać można wszelkie kwiaty:-)
Ja zdecydowałam się na róże:-)
Aby dekoracja dłużej przetrwała zamiast gąbki florystycznej
lepiej włożyć do dyni mały słoik z wodą.


Is it possible to have such a beautiful day in October?
I happen to capture some sun rays today:-)
The first thing that came to my mind was having breakfast outside.
I love fresh bread rolls served with butter:-) 
They taste deliciously when you eat them in the garden:-)
If you want to make your breakfast even better prepare an easy decoration:
use flowers and a white pumpkin as a vase.
I went for roses, but you can use whatever flowers you wish:-)
If you want the decor to be long-lasting put a small jar with water instead of floral foam
inside the pumpkin.














I mój kochany, niezawodny asystent:-)
Jest zawsze obok mnie gdy robię zdjęcia:-)


Here is my lovely, reliable assistant:-)
He's always by my side when I'm taking pictures:-)


Pięknej niedzieli Wam życzę:-))

Have a beautiful Sunday:-))

2 komentarze:

  1. Romantyczne śniadanko. U nas dzisiaj też piękna słoneczna pogoda. Jak lato. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...