piątek, 20 października 2017

Dom w jesiennym anturażu:-)




Jesień zawitała na dobre w naszym domku:-)
W tym roku królują u mnie naturalne dekoracje: dynie, pigwa, miechunka
rajskie jabłuszka, laski cynamonu i suszone jabłka.
Do tego trochę metalu i drewna i dom ubrany w jesienne szaty:-)
Jest ciepło, przytulnie, a jak się jeszcze napali w kominku, zrobi pyszną herbatkę 
i usiądzie się w ulubionym fotelu z książką w ręku 
to nic więcej do szczęścia nie potrzeba:-)

A jak Wy stroicie dom na jesień? 
Jestem ciekawa jakie dekoracje królują w Waszych domach:-)


Autumn has come into my house:-)
This year there are mainly natural decorations:
pumpkins, quince, crab apples, ground cherry, cinnamon sticks and dry apples.
Plus some metal and wooden decors and that's how I created autumn atmosphere:-)
It's warm, cosy and when I have time to sit by the fireplace with a book
and a cup of tea that's my definition of happiness:-)

And what about you?
How do you prepare your homes for autumn?




















Dobrego weekendu Wam życzę:-))

Have a good weekend:-))

10 komentarzy:

  1. Anitko, piękna jesień w Twoim domu, ta kaczucha jest cudna, nie mogę się napatrzeć :D
    Uściski serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agness:-))) Oj ta kaczucha wpadła mi w oko i nie mogłam jej zostawić w sklepie:-))) Po prostu musiała wrócić ze mną do domu:-)))
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  2. Kaczka Dziwaczka super. Pilnuje jesiennych nastrojów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne dekoracje, u mnie królują białe dynie i wianek z żołędzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Białe dynie to mój jesienny hit:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Ślicznie Anitko u Ciebie :) skad masz taką cudną kaczusię ? pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)))
      Kaczuchę kupiłam u Karoliny z villanostalgia.pl
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Piękne dodatki w jesiennym stylu, koszyk mi wpadł w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))
      Niestety nie pamiętam skąd go mam:-((
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...