poniedziałek, 23 października 2017

Kredens i dynie:-)


Mój kredens i cały dom opanowały dynie:-)
Małe, duże, średnie, białe, zielone, pomarańczowe jakie tylko chcecie:-)
Uwielbiam te małe, okrągłe warzywka:-) Są idealne do jesiennych dekoracji:-)
Cieszę się bardzo, że tak ładnie w tym roku obrodziły
bo mogłam nie tylko pięknie udekorować dom, 
ale również podzielić się nimi z sąsiadami oraz kilkoma przemiłymi osobami, 
które poznałam na Instagramie:-))
Przed nami nowy tydzień i nowe wyzwania więc życzę Wam dobrego startu:-))


My old hutch and the whole house is full of pumpkins:-)
Small, medium, big, white, green or orange - whatever you like:-)
I love pumpkins because they are perfect for Fall decors.
I'm happy they crop so well this year because I could not only decorate my house, 
but also share them with my neighbors and some friends that I met on Instagram:-)
A new week ahead of us and new challenges waiting for us
so I wish you a good start into this week:-)












Zapraszam Was w wolnym czasie również do odwiedzenia mnie na Instagramie:-)

In your free time come and visit me on my Instagram:-)

12 komentarzy:

  1. Śliczne jesienne dekoracje!!! A u mnie zero dyni ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))
      Pomimo braku dyń to i tak u Ciebie piękna jesień:-)))
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  2. bardzo piękne dekoracje :) ja kontem oka spoglądam na reniferka ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) O tak reniferek wpadł mi wpadł mi w oko jak tylko na niego spojrzałam. No musiał ze mną przyjechać do domu:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. O uroczych dyniach można by było książkę napisać ......ale fotki jakie Ty robisz to mistrzostwo . Zapraszam do mini galerii gdzie i moje dynie się pojawiły w jesiennej minimalistycznej odsłonie. Oczywiście wspominałam o Twoim udziale w nasionach . Zachęcam do odwiedzania Twojego bloga. ;-)
    http://deccoria.pl/galeria/foto,id,135288,1708744,1,jesienne-kadry.html

    Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że Twoje dynie obrodziły:-)))
      Dziękuję również za wzmiankę o mnie:-))))
      Pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  4. Jesiennie pięknie jak zawsze. Zdjęcia cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dyniowe love :-))) Bardzo klimatycznie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. cholernie (przepraszam za wyrażenie) podoba mi się mlecznik/dzbanuszek z pierwszego zdjęcia :) zdradzisz, gdzie kupiłaś??? ten biały (lub ecru) z napisami na dole i górze :) a dynie.... za dynie kocham jesień :) piękne dekoracje :)
    pozdrawiam cieplutko
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dzbanuszek to firma Mason Cash. Mam go od tak dawna, że nie wiem gdzie go kupiłam. Myślę, że jak wrzucisz nazwę firmy to bez problemu znajdziesz gdzieś te dzbanki choć nie wiem czy to nie jest jakaś stara kolekcja😉
      Pozdrawiam🤗😃🤗

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...