niedziela, 17 maja 2015

Sielskie życie z rurkami z bitą śmietaną:-)

W przerwach między sprawdzaniem matur, uzupełnianiem teczki na dyplomowanie,
uczeniem się na zbliżające się egzaminy i zaliczenia dogadzam sobie jak mogę...
na przykład domowymi rurkami z bitą śmietaną. 
Jakiś czas temu udało mi się w centrum ogrodniczym upolować foremki do rurek.
Ależ się ucieszyłam ponieważ nie ma chyba prostszego sposobu na deser 
jak właśnie rurki z bitą śmietaną. 
Wystarczy kupić gotowe ciasto francuskie, nakręcić je na foremki, 
12 minut w piekarniku i rurki gotowe. 
Teraz pozostaje już tylko ubić śmietanę i voila:-)
Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć jak foremki wyglądają. 
Kupiłam dwa rodzaje, ale muszę przyznać, że te które są wyżej są o wiele lepsze 
i ładniejsze rurki z nich wychodzą. Te, które są poniżej nie są już takie dobre, 
niestety w czasie pieczenia rurki się z nich zsuwają i deformują:-(
Tak więc gdybyście chcieli kupić to szukajcie takiego kształtu jak te foremki, 
które są wyżej na zdjęciu. Polecam bo same foremki kosztują grosze 
a można zaskoczyć rodzinę i znajomych ciekawym i szybkim deserem:-)
Zapraszam na degustację:-)
                                                                                                                                                                  

In the breaks between marking A-level Exams, 
complementing my files for becoming a certified teacher, 
studying for my exams I indulge myself... 
by eating delicious, homemade whipped cream tubes:-)
Some time ago I managed to buy cream roll horn molds.
I was very happy because there isn't an easier way for a fast dessert.
All you need to do is to buy some ready made puff pastry, 
roll them on the molds, keep them for 12 minutes in the oven 
and the rolls are ready. Now you have to whip some cream and voila:-)
In the last picture you can see my cream roll horn molds.
I bought two types but I must say that those which are above are much better.
The ones below are not so good, the pastry slips while baking and the rolls are deformed.
So if you want to buy some molds I definitely recommend the ones above.
I do recommend them because they are very cheap 
also you can prepare a great, fast dessert and surprise your family and friends:-)
 Enjoy:-)






















10 komentarzy:

  1. Och ależ pyszności i to przed śniadaniem, aż głodna się zrobiłam :)))
    Cudne fotki, wszystko tak pięknie i niezwykle apetycznie wygląda:)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra, muszę koniecznie poszukać takich foremek, Maja byłaby zachwycona!:) Pysznie i pachnąco u Ciebie:) Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Oj tak, myślę, że dla dzieci to istna gratka, ale uważaj bo będziesz musiała robić je codziennie:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. no to właśnie podsunęłaś mi pomysł co zrobić na urodzinki mojego synka :) tylko muszę kupić foremki które polecasz i mam już coś na słodko oprócz tortu :) zostało mi tylko obmyślenie co zrobić do przegryzienia nie na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O myślę, że na urodzinki dziecka jak znalazł. Foremki możesz kupić w sklepach internetowych, chyba widziałam je w sklepie pomocnicykuchenni.pl. ale warto rozejrzeć się w okolicznych sklepach bo są to tanie rzeczy i w zasadzie kupując w necie za przesyłkę zapłacisz więcej niż za same foremki.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Piję kawę i nie mam nic do niej, a tu takie pyszności!
    Wydawało mi się, że robienie rurek w domu jest bardziej kłopotliwe. A tu niespodzianka! Ostatnio widziałam w Tkmaxx rurki, a mogłam wziąć ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem jak na nie natrafisz to koniecznie kup:-) Fajny kuchenny gadżet.
      Jeśli chcesz sprawdzę w moim centrum ogrodniczym, jak będą to mogę Ci kupić...
      przynajmniej będziesz miała pretekst by mnie odwiedzić:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...