środa, 1 grudnia 2021

Tort z szyszkami:-)


Moja bratanica poprosiła mnie ostatnio o tort.
Troszkę się zastanawiałam jak go powinnam udekorować,
no i przyszły mi do głowy szyszki. Niestety nie są jadalne.
Jak znajdę kiedyś jadalne szyszki to je na pewno wykorzystam.
A tort w środku jest taki jak lubię najbardziej czyli ciemny biszkopt,
krem czekoladowy i borówki.
Mam nadzieję, że smakował:-)
Ciekawa jestem jak się Wam podoba?


My niece asked me for a birthday cake for her friend.
I was wondering how to decorate it
and then I thought about cones. They aren't edible,
but I hope I'll find one day edible ones. 
Inside there is a chocolate sponge cake 
with chocolate cream and whortleberries.
My favourite mix of tastes:-)
I hope it was delicious:-)
I wonder if you like it?


Dobrego dnia dla Was:-))

Have a nice day:-))

7 komentarzy:

  1. Cudny pomysł,pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli smakuje tak jak wyglada to już się oblizuję :) Brawo za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że może nawet lepiej smakuje:-)) Niech żyje skromność:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Bardzo fajna dekoracja z szyszek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna dekoracja, szyszki prezentują się rewelacyjnie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy :) Takiego jeszcze na 100% nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...