piątek, 3 grudnia 2021

Aranżacja stołu: Różowo-brązowe święta:-)



To już chyba najwyższy czas by zacząć pokazywać Wam
moje propozycje na świąteczne nakrycie stołu.
Zaczynamy od bardzo mało świątecznych kolorów.
Róż i brąz rzadko kojarzą się ze świętami Bożego Narodzenia,
ale takie połączenie kolorów świetnie pasuje do świątecznej aranżacji.
Do brązowo różowej zastawy dodałam złote sztućce, które tutaj robią za biżuterię.
Na świątecznym stole nie może zabraknąć świec, 
a ponieważ nie miałam świeczników, które by tutaj pasowały, 
odwróciłam miseczki do góry nogami i na nich postawiłam świece. 
To bardzo fajny patent. Można też tak się bawić z kieliszkami.
Jak Wam się podoba taka stylizacja?


It's high time to start showing you my Christmas table arrangements.
Let's start with the one which is not obvious.
Brown and pink are seldom used in Christmas styling
but I think that they really look great together and they do bring Christmas atmosphere.
I add some golden cutlery, it is like a jewellery.
Candles are a must on Christmas table
but since I didn't have any candle holders that would match this table decor
I went for some bowls and put them upside down and just put candles on top.
It's a nice tip if you lack proper candle holders.
You can also used glasses like that.
How do you like this table decor?










Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you very much for stopping by:-))

4 komentarze:

  1. Stół wygląda przepięknie i bardzo świątecznie:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten zestaw kolorystyczny na święta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...