wtorek, 19 października 2021

Mini jabłecznik:-)


Jabłecznik jesienią to po prostu mus.
Trzeba go upiec chociaż raz.
Ja poszłam w tym roku na sposób i upiekłam takie małe jabłeczniki.
Jak Wam się podoba taki pomysł?
Przepis na jabłecznik pochodzi z Kwestia Smaku.
Nie wiedzieć dlaczego ten przepis lubię najbardziej.


Apple pie is a must in autumn time.
You have to bake it at least once.
This year I decided to make mini apple pies.
What do you think about them?
The recipe comes from Kwestia Smaku blog.
I like this recipe best.




Kto wpada na kawkę?

Who joins me for coffee?

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają. Robię czasami jabłka pod kruszonką i tak sobie myślę że następnym razem ozdobię je takim jabłuszkiem z ciasta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo bardzo fajnie to wygląda:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Wyglądają wspaniale:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Those apple pies look delicious and beautiful. I made 4 apple pies this season and a lot of apple sauce from my MacIntosh trees.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I saw your little apple pies and they are so adorable:-))
      Greetings:-)))

      Usuń
  4. Your pies look delicious and pretty. I did make 4 apple pies and some apple sauce. Happy Autumn. Thelma xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie wygląda, ja sezon jesienny powitałam serniczkiem z dynią:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))
      Ja niestety za dynią nie przepadam choć kiedyś sernik dyniowy zrobiłam i był przepyszny:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...