środa, 21 października 2020

Marcinki i ciasteczka owsiane:-)


Witajcie Kochani:-)) Moje Marcinki już przekwitły w ogrodzie,
ale przynajmniej zostały mi te zdjęcia na pamiątkę:-)
Teraz widać z jakim opóźnieniem publikuję posty:-) 
Niestety nie zawsze da radę robić zdjęcia na bieżąco:-(
Tak więc zapraszam Was dziś na nieco spóźnioną, ale pyszną herbatkę
do mojego ogrodu, a do herbatki proponuję moje tegoroczne, jesienne odkrycie
ciasteczka owsiane z przepisu Natalii z Małej Cukierenki:-)
O tych ciasteczkach pisałam Wam już TUTAJ.
I cóż, przyjdzie mi się powtórzyć, ale ciacha są naprawdę grzechu warte:-)
Polecam Wam je serdecznie:-)
Ja robię je co tydzień, a że znowu nas zamknęli w domach na nauczaniu online
więc nie wiem ile kilogramów będzie na plusie jak się ta kwarantanna skończy:-((
Strach się bać:-))


My asters have already finished blossoming 
luckily I have these pictures to remember them:-)
Now you can see how much time it takes to post a new post here:-(
It is really hard to post on an ongoing basis:-( It takes much time sometimes:-(
But I hope you don't mind me being late 
and you are going to join me for a cup of tea in my lovely, autumn garden? 
I'm not coming barehanded - have some delicious oat cookies.
The recipe comes from Natalia and her great blog A Little Bakery 
The cookies are really delicious and I have already shared them with you HERE.
I make them every week and since we are on another lock down
I even don't want to think how many kilograms 
I will gain because of this quarantine:-((












Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))



12 komentarzy:

  1. The asters are so pretty.
    I love oatmeal cookies and they looks so delicious. I must make them.
    I haven't been blogging a lot lately neither. So busy doing other things. Happy Autumn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot. I love asters. It's a pity they are blooming for such a short time:-(
      Hope you get to blogging again.
      Greetings:-)))

      Usuń
  2. Ciasteczka owsiane zdrowe, a w tych trudnych czasach trzeba szukać umilaczy czasu.:) Pozdrawiam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, koniecznie trzeba sobie takie umilacze piec jak najczęściej.
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Ciasteczka wyglądają smacznie:))marcinki unas już przekwitły:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) U nas też już przekwitły marcinki, ale nie potrafię na bieżąco postów publikować:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. Marcinkiewicz zachwycają, chociaż tak długo trzeba na nie czekać, u mnie są w pełni rozkwitu.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze, niezmiennie i tak samo się nimi zachwycam;-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  5. Nie mam tych jesiennych kwiatków ale bardzo mi się podobają. Ciastka pyszne :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie je zasadź bo są cudowne.
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  6. Piękne, jesienne kadry. U mnie Marcinki też już przekwitły... ogród powoli pustoszeje. A ciasteczka wyglądają na smakowite, jeśli są równie dobre, jak te maślane z Małej Cukierenki to pewnie wypróbuję przepis. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już są tylko wspomnieniem...taka kolej rzeczy.
      Ciasteczka wypróbuj koniecznie bo są pyszne:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...