sobota, 24 października 2020

Aranżacja stołu: Jesienne przyjęcie:-)


Do tej aranżacji stołu zainspirowały mnie jabłka, 
które zebrałam na spacerze z moim futrzakiem.
Takie małe, na pół dzikie owoce rosły sobie na zapomnianej działce
i nie mogłam przejść obok nich obojętnie.
Nim zrobiłam z nich szarlotkę postanowiłam, że ozdobią mój stół.
I tak powstała ta aranżacja.
Do jej wykonania użyłam biało czarnej porcelany od Bastion Collections 
i Riviera Maison. Te dwie firmy świetnie się uzupełniają.
Czarne kieliszki kupiłam jakiś czas temu w Pepco.
Bardzo je lubię ponieważ są niezwykle efektowne i zawsze robią wrażenie,
a kosztowały grosze. Do nich pasują czarne sztućce. 
Resztę zrobiły naturalne dodatki czyli jabłuszka i cynamon. 
Świece dopełniają atmosferę. Nic wielkiego, a gościom się bardzo podobało:-)
Jestem ciekawa czy Wam też się podoba tak udekorowany stół?


To make this table arrangement I was inspired by these lovely, 
little apples that I found on my walk with my dog:-) 
They grew on a forgotten parcel and I couldn't let them rotten there.
I used them to make delicious apple pie 
but before I baked it I had made this tablescape.
I used my black and white tableware from Bastion Collections and Riviera Maison. 
These two brands are complementary to one another.
Black glasses come from a chain store. I like them very much 
because they are very eye-catching and they didn't cost a fortune. 
To make it whole I also added black cutlery.
All the decorations are natural: I only used apples and cinnamon.
Candles make atmosphere very special and that's the effect I wanted to achieve.
Nothing much but my guests were nicely surprised.
What about you? Do you like such a table decor?




















Dobrej niedzieli Wam życzę i dziękuję za odwiedziny:-)))

Have a great Sunday and thank you for stopping by:-)))

12 komentarzy:

  1. Super:)))ten Twój stół mnie urzeka za każdym razem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Cieszę się, że mój stół Ci się podoba:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Wow, jak cudnie, sam stół robi wrażenie. Podziwiam, i zachwycam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja dekoracja:)))wygląda prześlicznie:))zachwycam się również Twoim stołem:))czy to jest oryginał czy postarzany??Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Cieszę się, że mój stół Ci się podoba...jego wygląd jest poniekąd wynikiem mojej niewiedzy i niedoświadczenia w malowaniu mebli. Jak doszło do tego, że tak wygląda poczytasz tutaj: http://nitkadesign.blogspot.com/2015/07/metamorfoza-stou.html
      Ale jak widać i błąd można przerobić na coś oryginalnego i jedynego w swoim rodzaju:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Bardzo ładna aranżacja, zeszłej jesieni też wykorzystałam jabłka do dekoracji stołu, dostałam ich wtedy kilka wiaderek... jabłuszka ze starego sadu...małe, niezbyt kształtna, ale zapach w domu - cudowny. Jabłuszko to piękna dekoracja choć nie tak trwała jak dynia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jabłuszka też takie właśnie są...i jak dla mnie smakują o niebo lepiej niż te idealne ze sklepu:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Widzę że to nie tylko efektowna dekoracja stołu ale i aromatyczna dzięki jabłkom i laskom cynamonu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak...pięknie pachnie w całym domu:-)) Uwielbiam te zapachy jesieni:-))
      Pozdrawiam serdecznie;-)))

      Usuń
  6. Bardzo ładna dekoracja stoły. Śliczny masz podgrzewacz do herbaty. Pozdrawiam Anitko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Podgrzewacz jest świetny i często wykorzystuję go jako świecznik:-)))
      Pozdrawiam serdecznie;-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...