wtorek, 6 października 2020

Autumn flowers:-)


Zapraszam Was dziś do mojego ogródka
gdzie powstała taka prosta, ale jakże efektowna dekoracja
z kwiatków, które znalazłam na łączce podczas spaceru z Boryskiem:-)
Kocham jesień właśnie za te piękne dary i za kolory:-)
Nie mogę zapamiętać jak się te kwiatki nazywają,
ja je nazywam małymi słoneczkami 
bo wnoszą dużo słońca do domu w pochmurne dni:-)


I'm here today to share with you this simple natural decoration 
that I made using these beautiful yellow flowers that I found on the meadow
while I was walking with my furry friend:-)
 I love autumn for all the beautiful plants and flowers that it gave us and all the colours:-) 
I can't remember the name of these particular flowers 
but I called them little sunshines 
because they bring sun into my home on a cloudy day:-)






Dobrego wieczoru Wam życzę:-))

Have a good evening:-))

8 komentarzy:

  1. Jak pięknie, takie małe słoneczka w wazoniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudowne:-)) Uwielbiam te kwiatki:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Prześlicznie Niteczko! Kocham jesień i jesienne kolory! Pozdrawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)) Ja też kocham jesień:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Jesień daje nam wspaniałe ozdoby i tak soczyście kolorowe. Uwielbiam takie kolorowe zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesień jest cudowna pod każdym względem:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  4. U mnie zasiały się w ogródku:)))też nie znam nazwy ale małe słoneczka brzmi super:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je przywlokłam z łąki i zasadziłam w ogródku:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...