piątek, 19 czerwca 2020

Flexi piątek: Pyszna zupa krem ze szparagów:-)


Co robicie dzisiaj na obiad?
U mnie będzie pyszna zupa krem ze szparagów:-)
Muszę Wam powiedzieć, że nie przepadam za zupami w formie kremów,
ale ta mi wyjątkowo smakuje.
Przepis pochodzi z Kwestii Smaku i jest naprawdę godny polecenia.
A Wy lubicie zupy kremy?
Z czego je robicie?
Może się w końcu do nich przekonam? Kto wiem:-)


What do you have for lunch today?
I'm making cream soup with white asparagus:-)
I must tell you that I'm not a big fan of cream soups but this one is different
because I really like it.
The recipe is from Kwestia Smaku and it's really worth recommending.
Do you like cream soups?
What do you make cream soups with? Can you give me any tips?
Maybe I will finally come around to cream soups.




Dobrego dnia Wam życzę:-))

Have a good day:-))


9 komentarzy:

  1. Zupka w tym światłocieniu wygląda rewelacyjnie. Lubię szparagi i lubię zupy kremy, polecam selerowo - gruszkową z odrobiną sera pleśniowego:) Mniam:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, selerowo-gruszkowa to chyba wyższa szkoła jazdy, nie wiem czy będę potrafiła taką zrobić, ale poszukam przepisu:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
    2. Żadna wyższa szkoła, zasada jest jak przy każdym kremie. Pokrojonego w kostkę selera dusimy przez chwilę na oleju, zalewamy wodą, gotujemy, później dodajemy pokrojoną gruszkę, gotujemy do miękkości, blendujemy, przyprawiamy, możemy dodać trochę kwaśnej śmietany lub do gorącej dodać kawałeczki sera pleśniowego. Prawda, że proste? Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Rzeczywiście proste:-)) Dzięki za przepis, muszę spróbować bo jestem bardzo ciekawa tego smakowego połączenia:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  2. Przepyszne jedzenie, wygląda też cudnie. Namawiam Cię na krem z porów, który stał się moim popisowym daniem, do tego zawijane paluchy z ciasta francuskiego z szynką szwarcwaldzka. Muszę sprawdzić Twój przepis, bo do tej pory szparagowe kremy wychodziły nieszczególnie.
    Pzdrowienia przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo słyszałam o kremie z porów, ale nigdy nie robiłam. Masz jakiś swój sprawdzony przepis?
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
    2. Dusisz ze dwa pory z cebulką, zalewasz odrobina wywaru, dodajesz dwa serki kremowe trójkątne, przyprawy jakie lubisz i zjadasz z wielką przyjemnością i z kleksem mascarpone.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  3. Na pewno smaczna szczególnie że krem bo lubię. Robiłam kremy z cukinii, brokuła.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno się do kremów przekonałam:-) O kremie z brokuła słyszałam, ale z cukinii to kolejna nowość dla mnie:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...