piątek, 5 czerwca 2020

Ciasteczkowe truskawki i nie tylko:-)


Sezon truskawkowy w pełni, a ponieważ nie mam jeszcze truskawek na ogródku
to zrobiłam nieco inne truskaweczki,
ale jak to zwykle u mnie bywa na samych truskawkach się nie skończyło:-))
Ogarnął mnie szał ciasteczkowy i troszkę tych ciasteczek napiekłam:-))
Uwielbiam bawić się i wykrawać najróżniejsze wzory,
a ciasteczka mają to do siebie, że pasują do każdej pory roku.
Jeden i ten sam przepis, a sprawdzi się na każdy sezon.
Przepis na te ciasteczka podawałam Wam TUTAJ.
Jest świetny i pierwszy naprawdę dobry przepis,
który nie zniekształca ciasteczek po upieczeniu.
To co komu po truskaweczce?


Strawberry season is on, but since I don't have strawberries in my garden
I decided to make quite different strawberries.
However, I ended up making some other cookies:-)
And that's how cookie craziness started in my kitchen:-)
I baked some different cookies, I really love baking cookies
because you can have many different shapes for each season 
and still use one recipe. I've already shared this recipe with you HERE.
It's really a good one because the cookies don't lose their shapes after baking.
So who wants a strawberry?












Dobrego weekendu Kochani:-)))

Have a good weekend:-)))

14 komentarzy:

  1. Ale słodko wyglądają, chętnie się poczęstuję:) U mnie w ogródku jakieś pojedyncze sztuki dojrzewają, ale ostatnio ciągle pada, a słońca, jak na lekarstwo, jak tak dalej będzie, to szybciej zgniją na krzaczkach niż dojrzeją :( Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też ostatnio trochę pada, ale nie za wiele. Raczej rolnicy narzekają na brak deszczu. Ja też narzekam bo alergia daje się we znaki jak nie pada:-( Ale zobaczymy czy doczekamy w tym roku swoich truskaweczek:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. Mniam...:) Jakie piękne smakołyki.:) Udanego weekendu dla Ciebie i Twoich bliskich.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marlenko:-))) Dla Ciebie również przyjemnego weekendu:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Poproszę, truskaweczki wyglądają tak pięknie i na pewno smakują takoż.
    Wyczarowalas różne kształty, wszystkie prezentują się idealnie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, wstawiam wodę na kawkę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. O raju jak słodko :) :) :) truskaweczki mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskaweczki skradły moje serce, a podniebieniu nie wspomne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i zapraszam na kawkę:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  6. Nitko - przepiękne są te truskawki! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...