piątek, 27 grudnia 2019

Wesołego Świętowania ciąg dalszy:-))


Witajcie po świętach:-))
Kto ma to szczęście, że dziś nie pracuje?
W tym roku święta wypadają naprawdę fajnie i można mieć dużo wolnego.
Ale tym co dzisiaj jednak w pracy życzę by czas szybko zleciał,
a tym co mają wolne przyjemności w dalszym świętowaniu.
Boże Narodzenie to bez wątpienia najlepszy czas w całym roku:-)
Przyjemności na dziś:-))
P.S.
A przepis na te cudowne orzeszki znajdziecie TUTAJ.


And so Christmas has passed by:-(
But who's lucky and doesn't have to work today?
This year you could really have a long holiday season:-)
If you work then I wish you time fly by
and those who are at home let the celebration continue
because it's, without doubt, the most wonderful time of the year:-)
Have a good day:-))

P.S.
And HERE is the recipe for these delicious, homemade nuts.










5 komentarzy:

  1. Pięknie i pysznie jest u Ciebie. Orzeszki apetycznie wyglądają i na pewno też wybornie smakują. Jakiś czas temu kupiłam opiekacz do orzeszków i ciągle szukam sprawdzonego przepisu, na pewno skorzystam z Twojego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te przepis z moje wypieki jest naprawdę dobry. Szczególnie krem jest świetny i można je dość długo przechowywać w lodówce więc polecam serdecznie. Ja też długo szukałam dobrego przepisu i na pewno przy nim zostanę:-))
      Pozdrawiam poświątecznie:-))

      Usuń
  2. Pięknego dalszego świętowania :-). Ja dzisiaj też odpoczywałam ale za to jutro i w niedzielę pracuję:-(.Jakoś będzie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie życzę dobrego wypoczynku, a jak będziesz w pracy by czas szybko zleciał;-)))
      Pozdrawiam poświątecznie:-))

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo i wzajemnie:-))
    Pozdrawiam poświątecznie:-))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...