poniedziałek, 30 grudnia 2019

Goodbye December:-)


Jutro pożegnamy grudzień i stary rok:-)
Tak więc przyszedł czas na małe podsumowanie:-)
Porównując poprzednie lata to w tym roku 
napisałam najmniej postów bo tylko 159, w roku 2016 było ich aż 229 
a był to czas gdy studiowałam więc teoretycznie czasu dla siebie miałam mniej!
Niestety w tym roku obowiązki zawodowe mnie przytłoczyły 
i po prostu brakuje mi czasu by być z Wami częściej. 
Może Nowy rok będzie w tym względzie łaskawszy:-)
Udało mi się poznać nowe fantastyczne osoby z blogosfery.
W marcu wzięłam udział w Igrzyskach z Majsterkami,
gdzie miałam okazję spotkać starych znajomych 
i poznać wiele nowych, inspirujących osób.
W lipcu odwiedziliśmy Justynę z Piszkowe Klimaty 
w jej cudownej chacie na Mazurach.
W wakacje gościliśmy rodzinę i znajomych z Kanady i Peru.
Rok 2018 obfitował w fajne spotkania, wyjazdy i mam nadzieję, 
że Nowy Rok będzie równie owocny jak i ten poprzedni.
A dla Was 2018 był łaskawy?


Tomorrow we will say goodbye to December and 2018 year:-)
That's why it's time for a small summary:-)
This year I wrote only 159 posts and it's not such a good result
because in 2016 I wrote 229 posts and it was a year 
when I was working and studying
so I shouldn't have had more time for blogging.
Unfortunately, this year I had so many responsibilities 
that I just couldn't be here with you more often:-(
Maybe the New Year will be much better. We will see:-)
I happened to meet new, great friends from blogland.
In March I took part in DIY Games organised by Majsterki
where I had an opportunity to meet a lot of old friends
but I also met some new, inspiring people.
In July we visited Justyna from Piszkowe Klimaty
in her old house in Masuria District.
In the summer time we had guests from Canada and Peru.
In general 2018 was full of meetings and travels
and I hope that the New Year will be the same or even better.
And what about you? Haw was 2018 for you?






Dobrego poniedziałku Wam życzę:-))

Have a good Monday:-))

2 komentarze:

  1. Dla mnie 2019 r. był przede wszystkim szybki, strasznie szybko minął :) mam nadzieję, że 2020 będzie troszkę powolniejszy aby nacieszyć się dniem codziennym. Tobie życzę SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2020 :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im starsza jestem tym szybciej leci mi rok za rokiem. Ja nie wiem kiedy minęło ostatnie 20 lat. Przecież to tak jakby wczoraj gdy przygotowywaliśmy się na rok 2000! A to już 20 lat minęło, kiedy i jak? Nie wiem:-)
      Dla Ciebie również szczęśliwego Nowego Roku:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...