niedziela, 8 grudnia 2019

Druga niedziela adwentu:-)



Witajcie w drugą niedzielę adwentu:-)
Dziś zapalamy już drugą świecę na naszych wieńcach.
Druga świeca stanowi symbol wiary patriarchów Narodu Izraelskiego 
jako wdzięczność za dar Ziemi Obiecanej.
Chciałam Wam dzisiaj  zaprezentować mój drugi wieniec.
Tym razem postawiłam na szarość. Są szare, proste świeczki, 
a jedyna dekoracja to piernikowa gwiazda ułożona na świeżych gałązkach.
Wszystko fajnie się prezentuje na metalowej paterze.
Proste, wymaga niewiele pracy, a jaki fantastyczny efekt.
Pięknej niedzieli Wam życzę, ja dzisiaj chyba z kuchni nie wyjdę:-)
A jak Wasze przygotowania do świąt?


Today it's the Second Advent Sunday.
That's why we are lighting the second candle:-)
This candle is a symbol of faith:-)
I wanted to show you today my second advent wreath.
It was very simple to make, I only used four, slim candles
and a gingerbread star which I put on some fresh twigs.
It's so simple, yet so fantastic.
Have a great Sunday, I think that I won't leave my kitchen today:-)
How are your preparations going on?




Dziękuję za odwiedziny:-))

Thank you for stopping by:-))

6 komentarzy:

  1. Piękny w swojej prostocie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) O to mi chodziło:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoja propozycja, bo wpisuje się w zasadę: im mniej, tym lepiej. W efekcie jest to delikatny, elegancki i otulony gałązkami wieniec adwentowy, a pierniczek, laski cynamonu i subtelne numerki na świecach cudownie dopełniają całość.
    Życzę Ci miłego pichcenia w kuchni.
    Pozdrawiam niedzielnie. Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-)) Pięknie go opisałaś:-))
      Tobie również przyjemności przedświątecznych:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...