poniedziałek, 9 lipca 2018

Nasz ulubiony sernik na zimno:-)


Nasze ulubione ciasto w sezonie letnim to zdecydowanie sernik na zimno.
Jest lekki, puszysty i zawsze smakuje gościom i domownikom,
a jak się doda dużą ilość sezonowych owoców 
to nic więcej do szczęścia nie potrzeba.
Można też owoce zanurzyć w galaretce, wtedy jest jeszcze lepszy:-))
Przepis na ten sernik znajdziecie TUTAJ.
Smacznego:-)
A jakie są Wasze deserowe hity na lato?


Our favourite cake for summer is cheesecake without baking.
It's light, fluffy and everybody likes it:-)
Summer is full of different fruit so you can add any fruit you want,
and if you add some jelly, it's even better:-)
The recipe for this cheesecake is HERE.
Enjoy:-)
What are your summer hits?










Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam dobrego tygodnia Wam życzę:-))

Thank you for stopping by and have a great week:-))

5 komentarzy:

  1. Sernik na zimno (obok karpatki ) to ulubiony deser mojego eM :D Robiłam przeróżne, część z nich stała się naszymi ulubionymi :D Twój przepis Anitko na pewno wypróbuję :D Wygląda przepysznie :D
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dużo różnych serników na zimno próbowałam, ale ten od dłuższego czasu gości w naszej kuchni. Najłatwiej i najszybciej mi się go przyrządza:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Ale narobiłaś mi smaka :)
    Wygląda obłędnie.
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był właśnie mój zamiar:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Ślina mi już cieknie po kolana :-D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...