środa, 18 lipca 2018

Coś na deser: Mini tartaletki serowe z owocami:-)


W przerwie miedzy jednym machnięciem pędzla, a drugim
działam w kuchni:-)
Tym razem zapraszam Was na pyszne tartaletki serowe z owocami.
By je wykonać skorzystałam z przepisu na tartę serową, który znajdziecie TUTAJ.
Jedyna zmiana to forma do tarty, zamiast jednej dużej, użyłam kilka małych foremek.
Uwielbiam wakacyjny luz bo w końcu mam czas by działać,
malować, sprzątać, zmieniać dekoracje, gotować, piec i spotykać się ze znajomymi.
Ach, jak dla mnie wakacje mogłyby trwać cały rok:-)))
Wkrótce pokażę Wam moje kolejne letnie metamorfozy,
a teraz życzę smacznego:-)


In between painting I'm cooking and baking:-)
This time I have for you cheese tartlets with fruit.
In order to make them I used a recipe for a tart, which you will find HERE.
The only change is the pie dish, instead of one big, I used a few small ones.
I love being on vacations because finally I have time to do something,
to paint, to clean, to change all the decor at home, 
to cook and to bake, and to meet my friends:-)
Oh, I wish I had holidays all year long:-)))
Soon, I will show you more of my summer makeovers so stay tuned
and enjoy theses delicious tartlets:-)












Dobrego dnia Wam życzę:-)))

Have a good day:-)))

13 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie. Uwielbiam takie specjały.
    Pozdrawiam wieczorową porą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) My też lubimy takie deserki:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Wspaniale wyglądają więc warto spróbować. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Wyglądają smakowicie! Natchnęłaś mnie do upieczenia dzisiaj czegoś równie fantastycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadziwiająco mistrzowskie fotki :)
    Robią wrażenie (: a przepisy uwielbiam modyfikować pod siebie więc Cię rozumiem.
    Pozdrawiam gorąco z mojej działki na której właśnie szykuje Niedzielne biesiadowanie .Obiad dla rodziny i znajomych pewnie że i czas na deser się zdrowy znajdzie ;) U mnie dziś Rulonowy zawijaniec z serem i brzoskwiniami z działki na mące orkiszowej pełnoziarnistej 2000 bez cukru .Znając wszystkich nie od dziś to i kolacja nas zastanie. Dobrze ze ja wszytko przewiduje ;) a jak mi branie ŻARCIA to na grządkach różnorodnych warzyw w brud.
    Pozdrawiam Cię i czytelników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-)) Cieszę się, że moje zdjęcia Ci się podobają:-)))
      Miłego niedzielnego biesiadowania Wam życzę:-)) Grunt to być przygotowanym na każdą okoliczność:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  5. Pozdrawiam Krysia ⬆

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak jeść takie cuda:) Piękności pewnie pyszne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...