niedziela, 22 lipca 2018

Pyszne, domowe ciasto z czerwonymi porzeczkami:-)


Zapraszam Was Kochani na niedzielną kawkę do mojego ogrodu:-)
Co dziś serwujemy?
Pyszne domowe ciasto z porzeczkami wg przepisu Anny Starmach.

Ciasto ucierane z porzeczkami

Składniki:
200 g mąki pszennej
50 g mąki ziemniaczanej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
200 g miękkiego masła
150 g cukru
1 łyżka cukru waniliowego
4 jajka
250 g czerwonych porzeczek
kruszonka

Wykonanie:
Mąkę pszenną wymieszać z proszkiem do pieczenia i mąką ziemniaczaną.
Masło utrzeć mikserem z cukrem. Stopniowo dodawać jajka oraz mąkę, 
cały czas miksując na małych obrotach, dopóki składniki dobrze się nie połączą.
Ciasto przełożyć do formy, na wierzch wyłożyć owoce i kruszonkę.
Piec 40-50 minut w 180 stopniach.

To jest pyszne:-)) 
Smacznego:-))


I would like to invite you for Sunday coffee in my garden:-)
What's on the menu today?
Delicious, homemade cake with redcurrants by Anna Starmach:-)

Cake with redcurrants

Ingredients:
200 g wheat flour
50 g potato flour
1 teaspoon of baking soda
200 g soft butter
150 g sugar
1 spoon of vanilla sugar
4 eggs
250 g redcurrants
crumble topping

Procedure:
Mix wheat and potato flour and baking soda.
Cream butter with sugar in a mixer. 
Add eggs and flour gradually still mixing on low speed 
until all ingredients are well mixed.
Put the dough into a baking tray, 
put fruit on top and cover it all with crumble topping.
Bake for 40-50 minutes in 180 degrees.

It's delicious:-))
Enjoy:-))














To kto pije ze mną kawę?
Pięknego popołudnia Wam życzę:-))

Who's drinking coffee with me?
Have a good afternoon:-))

14 komentarzy:

  1. Piękne są zdjęcia w ogrodzie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię sesje w ogrodzie:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Piękny kolor krzesła ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Ty uwielbiasz kolory:-))) Na zdjęciach wyszło super, ale wiesz, że ja musiałam dodać swoje trzy grosze:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Czyżby telepatia. Porzeczka w roli głównej. Cudne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Mam nadzieję, że mnie poduczysz. Ja jestem techniczna, fotograficzna zielonka.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HiHiHi:-))) Chyba tak wyszło:-)))
      Dziękuję bardzo, wiesz ja też jestem dość zielona w dziedzinie fotografii i ciągle się uczę, ale oczywiście podzielę się z Tobą tym co już umiem:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Muszę spróbować tego ciasta, bo wygląda naprawdę pysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj przepis bo ciasto nie tylko ładnie wygląda, ale też tak smakuje:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Uwielbiam porzeczki :)
    I czarne i czerwone. Do wypieków są niezastąpione.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam problem z czarnymi bo za nimi nie przepadam. Czerwone i białe są ok, ale czarne choć najzdrowsze do mnie nie przemawiają:-(
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Apetycznie wyglądaja. Wspaniałe zdjecia w plenerze. Muszę wypróbować przepis,ponieważ z ciastem nie ma dużo pracy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis jest rzeczywiście z tych co się nie narobisz więc koniecznie go wypróbuj:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Takie domowe ciasto to coś co lubie. Na pewno spróbuje je zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...