środa, 4 kwietnia 2018

Moje Urban Jungle


Nareszcie mamy wiosnę:-)))
Nie wiem jak u Was, ale my mieliśmy dzisiaj całe 20 stopni na plusie:-)
Wow, szał:-) Wiosna zawitała też na dobre do moich czterech kątów.
Już od jakiegoś czasu namiętnie kupuję kaktusy i sukulenty.
Bardzo polubiłam te roślinki bo nie są zbyt wymagające,
a ja niestety nie mam ręki do kwiatów:-( Jednak z nimi na razie daję radę.
Najbardziej z nich lubię kwiat pieniążek - pilea.
Czy słyszeliście o tym, że podobno należy do doniczki wrzucić drobne monety
tak by w domu nigdy nie zabrakło gotówki? W końcu nazwa zobowiązuje:-)
Jeszcze tego nie zrobiłam ponieważ nie wiem czy to samemu się wrzuca te monety,
czy to ktoś musi zrobić? Wiecie jak to działa?
Tak jak z Żydkiem wiszącym w korytarzu? A propos Żydka,
wiecie, że nie można go samemu kupić tylko ktoś musi nam go podarować:-))
Może znacie jeszcze jakieś inne domowe sposoby na przyciągnięcie gotówki?


Finally, spring has arrived:-)))
I'm so happy, it was really warm today, I could leave jacket at home
and go for a walk with my dog:-)
Spring has also appeared in my house. I love buying different plants
and lately I went for some cactus and succulents.
I love them because they are very easy to take care of and since I don't have a green thumb
they are the only plants that can survive in my house:-)
I like Pilea the best. In Poland they have a nice nickname, they are called coin plants.
I also learnt that you should put some coins into the Pilea pot,
but I'm not so sure about that. It's just another superstition.
















Dziękuję za odwiedziny:-)))

Thank you for stopping by:-)))

3 komentarze:

  1. Kaktusy i sukulenty to jedyne rośliny, które ze mną wytrzymują w domu :) A że są pięknie i nie trzeba ich specjalnie pielęgnować, to mam ich naprawdę pokaźną kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne okazy, ale ten kaktus z drobnymi kolcami rudymi to moja zmora z dzieciństwa. Pamiętam, że mama miała kilka takich i przy sprzątaniu parapetów zawsze wbijały mi się w dłonie te mikroskopijne kolce. Potem siedziałam pół dnia, aby je wyciągnąć. Brr tego kwiata akurat nie lubię, ale resztę jak najbardziej :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)
    Wygląda super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...