niedziela, 25 czerwca 2017

Aranżacja stołu: różany ogród:-)


Dawno nie było tutaj żadnej nowej aranżacji stołu
więc spiesze dzisiaj do Was z nowym pomysłem na piękną dekorację stołu.
Moje róże o których pisałam TUTAJ obrodziły jak nigdy dotąd
dlatego postanowiłam wykorzystać je aby ładnie nakryć do stołu.
Tak powstała ta aranżacja, którą nazwałam Różany Ogród.
Szkoda tylko, że nie mogę przesłać Wam zapachu tych róż.
Cały dom unosił się ich delikatną wonią...trudno o piękniejsze perfumy.
Jestem ciekawa czy Wam się ta dekoracja spodoba.


It's been some time since I publish a table setting post and today I have one for you:-)
My roses, which you could see HERE, had so many flowers this year
so I decided to use them to create a new table decor.
I called this arrangement 'A Rose Garden
and I don't think an explanation is needed here:-)
I only wish I could send you the smell:-)
My whole house had this delicate scent of roses...simply beautiful.
I wonder how you like this table setting.




















Pięknej niedzieli:-))

Have a beautiful Sunday:-))


17 komentarzy:

  1. Z tak udekorowanego stołu to i jedzenie lepiej smakuje. Pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest:-))) Ładna dekoracja sprawia, że i nawet najzwyklejsze jedzenie lepiej smakuje:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Śliczne pastelowe talerze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-))) Skradły moje serce jak je tylko zobaczyłam:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Wow :)
    Przecudnie, słodko i uroczo.
    Śliczne talerzyki. Skąd są?
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)))
      Talerzyki kupiłam w zeszłym roku w centrum ogrodniczym Jucca. Znajdziesz je w sklepie internetowym mondex.pl Seria nazywa się BADEM tutaj link do jednego z dostępnych talerzy: http://sklep.mondex.pl/hity-sprzedazy/1451-badem-roz-talerz-21cm-deserowy.html
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Jak pięknie i bardzo romantycznie. Marzy mi się w ogóle zasiąść przy Twoim stole :)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-)))
      Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się wspólnie zasiąść do stołu:-))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  5. Wygląda przyzwoicie, chociaż ja nie zdecydowałbym się na tak odważną aranżację stołu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w niej jest tak odważnego???
      Przecież to tylko kilka kwiatków i nic więcej?

      Usuń
  6. Pięknie wykorzystane róże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...