czwartek, 25 maja 2017

Sezon truskawkowy czas start:-)


Co roku z niecierpliwością czekam na pierwsze truskawki
by móc wyciągnąć i cieszyć się moją truskawkową zastawą:-)
Uwielbiam ten delikatny wzór:-)
Bardzo żałuję, że marka Ter Steege jest już praktycznie w Polsce niedostępna.
Wszystkie serie zastawy stołowej były cudowne i bardzo oryginalne.
Kilka zestawów mam, ale żałuję bardzo, że nie udało mi się skompletować serii z lawendą
oraz z piwonią:-( Jeszcze niedawno można było trafić na niedobitki różnych serii
w TkMaxx'ie, ale ostatnio i tam już sie nie pojawiają.
Nie wiem dlaczego coś tak pięknego jest wycofywane z rynku:-(
Cóż, ekonomistą nie jestem, na prawach rynku się nie znam więc rozwijać tematu nie będę.
Za to pojadę dzisiaj na rynek zakupić świeże truskawki
i może przgotuję jakiś truskawkowy deserek:-)


Every year I look forward to strawberry season
because then I can use my strawberry tableware:-)
I love this delicate pattern:-)
I wish Ter Stegee was still available in Poland. They have such beautiful series,
I have some of them but I wish I had bought their lavender and peony series.
Some time ago you could buy tail-ends in TkMaxx,
but now even there these products are unavailable:-( 
I don't know why nice things are withdrawn from the market:-(
I'm not an economist, I don't know the law of the market so I won't go on.
Today, I'm going to the market to buy some fresh strawberries
and maybe I will make a strawberry dessert:-)


























Miłego czwartku:-))

Have a good Thursday:-))

23 komentarze:

  1. Piękna zastawa, ale najbardziej urzekły mnie sztućce

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka zastawa kojarzy mi się z moją babcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście myśle, że świetnie może udawać porcelanę odziedziczoną po babci:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. Świetna zastawa. Taka sielska i wiejska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie właśnie w niej urzekło:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  4. Ja też bardzo lubię motyw truskawkowy :D Same truskawki również. Niebawem będę miała swojskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię truskawki:-))) Zazdroszczę Ci tych swojskich bo żadne kupne nie mogą się równać smakiem z tymi z własnego ogródka.
      Pozdrawiam:-)))

      Usuń
  5. Piękna zastawa :) Uwielbiam truskawki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Rzeczywiście piękne naczynia . Pasują do wiosennych potraw :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, śniadanko serwowane na nich na tarasie smakuje od razu lepiej:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. No po prostu cudowna jest. Czekam na dzień truskawkowy z zastawą w roli głównej i najlepiej w ogrodzie :) Idą upały to możesz poszaleć :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już pierwsze przymiarki były:-))) Ich efekt wkrótce na blogu:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  8. Już niedługo, już zaraz truskawki i będziesz mogła nam pokazać swoją zastawę w pełnej krasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Bardzo truskawkowo u Ciebie w każdym calu :)
    A jak smakowicie.
    Udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam na świeże truskaweczki:-))) Dostawy codziennie z rana:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  10. Naczynia i komoda !!! Świetne!!! Nie mogę się napatrzeć na te kolory !

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm cudny ten Twój kredens:) napatrzeć się na niego nie mogę:) a truskaweczki smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To mój ulubiony pwocowy sezon;)Ślicznie. Twoj kredens zawsze wygląda jak z wystawy w pięknym sklepiku:) cudnej niedzieli i uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastawa kapitalna - jak lubię truskawki - to teraz jeszcze bardziej mi się podobają jako dekoracja - subtelna, mega radosna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...