wtorek, 23 maja 2017

Aranżacja stołu w szarościach:-)


Dawno nie pokazywałam Wam żadnej nowej dekoracji stołu
więc czas najwyższy to naprawić:-)))
Dzisiaj mam dla Was stół w odcieniach bieli, szarości i czerni:-)
Połączyłam ze sobą ceramikę i dodatki od trzech ulubionych producentów
Green Gate, Ib Laursen i Bastion Collection.
Jak widać wszystko ze sobą fajnie współgra:-))
Bardzo się cieszę, że można te wszystkie kolekcje ze sobą łączyć
ponieważ zazwyczaj kupuję pojedyńcze sztuki z każdej kolekcji
i raczej nie stać mnie na to by móc sobie pozwolić na skompletowanie całej zastawy.
Na szczęście i ten problem dało się obejść:-)


It's been some time since I last showed you my new tablescape.
So here it is:-) Brand new arrangement on my table:-)
Today I mixed white, grey and black and I used tableware
from my three favorite companies: Green Gate, Ib Laursen and Bastion Collection.
As you can see it all looks fine together:-)
I'm so glad that you can mix different collections together 
because I rather can't afford to buy the whole tableware so I usually buy single items. 
Luckily for me, they all look great together:-)


























Miłego dnia Wam życzę:-))

Have a nice day:-))

23 komentarze:

  1. Bardzo stylowa zastawa a w szczególności podoba mi się imbryczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-))) O tak imbryczek skradł moje serce...jest jeszcze taki sam, ale zamiast kropeczek ma gwiazdki...marzy mi się, ale jednak to już by była mała przesada:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  2. Przeurocze. Uwielbiam szarości, ale sprawdzając ceny doszłam do wniosku, że na razie pozostanie to w mojej strefie marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są po to by się spełniały:-))) Ja nie od razu wszystko skompletowałam, po prostu gdy tylko mam jakieś wolne fundusze to sobie jakiś drobiazg dokupuję:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  3. O wszystkim decyduje zastawa a Twoja jest piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! Bardzo lubię taką kolorystykę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ostatnio straciłam głowę dla szarości:-)))
      Pozdrawiam:-))))

      Usuń
  5. Stołować się na tak pięknych talerzykach to sama przyjemność :)
    No cudne masz tam wszystko!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet najprostsze i najskromniejsze jedzenie smakuje jakoś tak inaczej:-))) Oprawa jednak robi swoje:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  6. Ślicznie :)
    Uwielbiam taką kolorystykę. Zawsze się sprawdza i wygląda świetnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje szary zawsze do wszystkiego pasuje:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  7. Czytając Twojego bloga nauczę się aranżacji dekoracji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę bardziej niż szczęśliwa jeśli się czegoś nauczysz, w końcu jakby nie było jestem belfrem:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  8. Super. Ten czajniczek w kropeczki jest po prostu uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-))) Te kropeczki skradły moje serce:-))))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  9. Stół jest pięknie zaaranżowany! :) Cudna zastawa i do tego bez, który uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podoba:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  10. Bardzo ładnie i przede wszystkim stylowo :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)))
      Pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  11. Pięknie:) bardzo lubię taką kolorystykę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...