niedziela, 6 sierpnia 2023

Aranżacja stołu: Biały Jaśmin:-)


Od kilku dni u nas pada deszcz, a w zasadzie leje.
Nie można się ruszyć z domu, pies odmawia spacerów.
Siedząc przed komputerem znalazłam zdjęcia tej czerwcowej aranżacji stołu
więc postanowiłam je Wam tutaj wrzucić.
Tak na poprawę nastroju bo u nas szaro i ponuro.


Rain has been pouring down for two days.
You can't leave your house, my dog refuses going for walks.
Sitting in front of my computer I found some pictures
of this June table setting that I arranged some time ago
and I wanted to show you it just for boosting my mood a bit.






Dobrego dnia:-)

Have a good day:-)

9 komentarzy:

  1. Aranżacja wspaniała:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko, uwielbiam Twoje aranżacje stołu, każda bez wyjątku mnie zachwyca, ta również <3 Powiedz mi kochana, czy masz może w zestawie taką falowaną filiżankę, jak ten widoczny na zdjęciach talerzyk i miseczka? Poszukuję takich falistych filiżanek i nigdzie nie umiem trafić :/
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Ja tej filiżanki nie mam. Poszukaj ich w sweethome sklep lub w lof-love. Producent to Bastion Collection. Niedawno na pewno tam były dostępne. Powinny być w zasadzie w każdym sklepie, który ma Bastion Collection w swojej ofercie bo to dość nowa kolekcja.
      Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Lubię jaśmin. Pięknie zdobi stół.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna aranżacja Anitko, a serce z kwiatkami wygląda cudnie. U mnie dziś ciut słoneczka przebija się przez chmury. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jaśminem aranżacja - pięknie. I ten słoiczek na miód jaki uroczy.
    U nas też leje, najgorsze jest to, że nawet ręczniki nie chcą schnąć po kąpieli. My dzisiaj uruchomiliśmy na 2 godziny piec, żeby trochę to powietrze podgrzać w domu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna, radosna aranzacja! Az chce sie zasiasc do stolu i ucztowac! No bo co innego robic, jesli na dworze tylko leje...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...